Стр. 389 - schebetuk-nb-d

Упрощенная HTML-версия

389
була районована у 10 адміністративних районах республіки. Одночасно вивчали
місцеві породні групи з метою обґрунтування напряму і методів племінної роботи
з ними. Складено перспективні плани селекційно-племінної роботи для
держплемрозплідників та опрацьовані методи подальшого покращення й
удосконалення породних груп великої рогатої худоби. Результатом
систематичних досліджень кормових ресурсів став підбір комплексу даних, що
відображали склад і поживну цінність кормів для різних зон республіки, на основі
яких створено «Таблиці складу і поживності кормів УРСР». У досліджуваному
періоді також опрацьовано низку важливих питань: економічна оцінка планових
порід великої рогатої худоби у зв’язку з напрямом скотарства і племінної роботи в
УСРР; плани розширеного відтворення поголів’я племінного стада і організації
кормової бази; витрати кормів і їх ефективність; економічний аналіз собівартості
виробництва молока в молочних радгоспах; організація праці на товарних фермах
колгоспів і радгоспів. Розроблено проект районування кормових культур в УСРР,
методику складання кормового плану в господарствах з урахуванням білкового
балансу.
З’ясовано, що у 30-і рр. ХХ ст. відбувся процес становлення механізації
сільськогосподарського виробництва як однієї з важливих галузей народного
господарства країни. Реконструкція сільського господарства у цей період
передбачала переведення всіх галузей на індустріальну основу, а в подальшому й
електрифікацію та комплексну механізацію виробничих процесів. Розвивалося
сільськогосподарське машинобудування, проводили випробування та відбір
сільськогосподарських машин і знарядь іноземного виробництва. Робота науково-
дослідних установ спрямовувалася на вивчення й розробку технічних засобів
механізованого виконання виробничих процесів у сільському господарстві. Із
збільшенням чисельності тракторного парку відбулися структурні зміни в
сільському господарстві енергетичних потужностей, розпочалося конструювання
й виготовлення складних сільськогосподарських машин, які працювали на
механічній тязі та приводилися в дію електричними й тепловими двигунами.