Стр. 316 - buleten_2014_n1

Упрощенная HTML-версия

316
ЛІТЕРАТУРА
1. Библиотечный маркетинг // Справочник библиотекаря / Науч. ред. А.Н.
Ванеев, В.А. Минкина. – СПб.: «Профессия», 2001.– С. 297, 299.
2. Борисова О.О. Библиотечно-библиографическая реклама / О.О. Борисова
// Библиография. – 2003. – № 3. – С. 103.
3. Горлов О. Особливості української рекламної індустрії / О. Горлов //
Києво-Могилянська бізнес студія. – 2005. – № 12. – С.26–33.
4. Костирко Т. Бібліотечна іміджелогія як професійна інновація / Тамара
Костирко // Вісник Книжкової палати. – 2011. –№ 2. – С. 23.
5. Матлина С.Г. Привлекательная библиотека, или Что может реклама / С.Г.
Матлина. – М.: Либерея, 1997. – 94 с.
6. Науково-аналітичний огляд звітів бібліотек аграрних ВНЗ ІІІ-ІV рівнів
акредитації за 2012 рік. Інфомаційно-бібліотечне обслуговування // Бюлетень
Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН України. – К.,
2013. – Вип. 1. – С. 40-41.
7. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 р. – № 39 // Відомості
Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Ст. 191.
8.
Advertisingandthelaw.
Режим
доступу
до
сайту:
http//www.sa.gov.au/subject/Business,+industry+and+trade/Licensing+and+regulatio
n/Fair+ trading laws/Advertising+ and+the+law. Загол. з екрана.