Стр. 179 - schebetuk-nb-d

Упрощенная HTML-версия

179
стати всебічне вивчання факторів вирощування сільськогосподарських культури
або явищ у сільському господарстві з використанням різноманітних складних
методів наукового дослідження. Більше того, як зазначалося в пропозиціях
С.І. Машури, «…інститути мусять встановлювати закони явищ та давати їм
наукові пояснення», «…інститути об
єднуються в республіканську с.-г. академію.
Одночасно республіканські інститути, на засадах асоціації, як рівноправні члени з
іншими асоційованими науково-дослідними установами, входять у Всесоюзну с.-
г. академію ім. Леніна»
с. 49].
Організацію дослідних станцій автор пропонував здійснити за таким
принципом: за групами сільськогосподарських культур – зернових, зернобобових,
просапних, олійних, кормових та текстильних культур; по окремих культурах –
кукурудзи, цукрового буряку, тютюну, хмелю, лікарських рослин та
виноградарства; за галузями – городництва, садівництва, скотарства, рибництва,
меліорації, лісового господарства та спеціальні (птахівництва, кролівництва,
бджільництва, шовківництва); спеціальні (вивчення машин, заповідники).
Завдання
науково-дослідних
установ
визначалися
структурною
відповідністю.
Інститути
: а) об’єднують та планують роботу дослідних установ
певної галузі сільського господарства або окремих сільськогосподарських
культур; б) науково й методологічно керують (запроваджують єдину методику);
в) розробляють програмні питання та розподіляють тематику поміж установами
підлеглої їм периферії для дослідження в умовах практичного господарства;
г) формулюють вимоги господарства та визначають нові теми для дослідження,
відповідно до поточних і перспективних вимог соціалістичного сільського
господарства; д) провадять безпосередню дослідну роботу глибокими
аналітичними методами в польових і лабораторних умовах; е) синтезують
наслідки роботи всіх дослідних установ своєї галузі, а також вивчають наукові і
технічні досягнення закордонних установ відповідної галузі; є) своєчасно
доводять результати роботи дослідних установ до відповідних господарських
організацій; є) готують висококваліфікованих працівників для дослідної роботи.