Стр. 194 - isaeva-oi-k

Упрощенная HTML-версия

194
і перебування у Харківській губернії (1881–1886) – подальше формування
наукового світогляду й набуття організаційно-наукового та науково-
практичного досвіду в сфері статистико-демографічних досліджень.
III.
«Херсонсько-Одеський період» дорадянських часів (1886–1918)
розпадається на 3 етапи. 1 етап: (1886–1887) – отримання нового досвіду
статистичної роботи в Херсонському губернському статистичному бюро; 2
етап: (1887–1890) – розкриття організаторських здібностей зі статистичних
досліджень на посаді голови статистичного бюро Одеського повіту; 3 етап:
(1890–1918) – діяльність на посаді завідувача Одеського міського
статистичного бюро, запровадження широкомасштабних систематичних
статистико-демографічних досліджень соціально-економічного життя міста,
розроблення теоретичних засад проведення статистичних і демографічних
досліджень, визнання як видатного організатора статистико-демографічних
досліджень і фахівця в галузі комунальної статистики та громадського діяча.
IV.
«Одеський» період радянських часів (1920–1941) розпадається на
2 етапи: 1 етап: (1920–1926) – науково-практична діяльність й організація
регіональних переписів населення у поєднанні з активною науково-
педагогічною та організаційно-освітньою роботою; другий етап (1927–1941)
– переважання науково-педагогічної діяльності, спрямованої на організацію
підготовки кадрів вищої кваліфікації зі статистики і демографії.
Дослідження основних віх життя і діяльності А. С. Бориневича
уточнює біографічну інформацію і дає відповіді на низку суперечливих
питань його біографії.
?
Процес формування наукового світогляду, патріотично-
громадської позиції А. С. Бориневича і становлення як вченого-статистика,
висококваліфікованого дослідника народного господарства був складним і
відбувався в непростих умовах. Ще до заслання у м. Верхоленськ Іркутської
губернії Антон Бориневич зарекомендував себе як здібний педагог,
організатор та цілеспрямована людина. Заслання до Східного Сибіру у 1879–
1881 рр. виявилося важким випробуванням для майбутнього вченого.