Стр. 6 - drozd-pu-k

Упрощенная HTML-версия

6
субаридних територій, що стало поштовхом для створення наукових
біологічних установ Монгольської Народної Республіки. Заснована
Є.М. Лавренком геоботанічна школа була лідером вітчизняних наукових
розробок з геоботанічного районування та картографування. Однак,
незважаючи на це, наукову, організаційну та педагогічну діяльність визначного
вченого, яка заслуговує на найвищу оцінку, комплексно не досліджено, тому
актуальність дисертаційного дослідження полягає у висвітленні багатогранної
творчості академіка АН СРСР Є.М. Лавренка. Історико-науковий аналіз творчої
спадщини вченого дасть змогу реконструювати картину перебігу певних
історичних подій і явищ у вітчизняній та світовій ботанічній науці.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
Дисертаційне дослідження виконувалося відповідно до загального напряму
наукових досліджень Інституту історії аграрної науки, освіти і техніки
Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН і є складовою
частиною наукової тематики: «Розробити науково-організаційні та
концептуальні основи становлення та розвитку сільськогосподарської дослідної
справи в Україні: теоретико-методологічні, історико-наукознавчі, біографічні та
джерелознавчі аспекти дослідження» (номер державної реєстрації
0114U001207), «Науково-організаційні та регулятивні засади інноваційної
діяльності в системі аграрної науки: теоретико-методологічні, історико-
наукознавчі, архівні, біобібліографічні аспекти дослідження» (номер державної
реєстрації 0116U002102).
Мета і задачі дослідження.
Мета
роботи полягає в тому, щоб на основі
критичного аналізу документальних джерел комплексно дослідити науково-
організаційну та педагогічну діяльність академіка АН СРСР Є.М. Лавренка,
відтворити здобутки вченого в контексті розвитку вітчизняної ботанічної науки
у 20–80-ті рр. ХХ ст.
Відповідно до мети дослідження передбачено вирішення таких
задач
:
визначити ступінь наукової розробки зазначеної проблеми, її джерельне
забезпечення;