Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Повнотекстові автореферати дис. - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Гіковата, Н. К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
У9(4УКР)421.0-211.1
Г 11


    Гіковата, Н. К. Харк. нац. екон. ун-т.
    Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук / Н.К. Гіковата; Харківський національний економічний ун-т ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : [б. в.], 2006. - 20 с. - Б. ц.
РУБ У9(4УКР)421.0-211.1 + 08.06.01

Анотація: Розроблено методи, викладено методичні підходи та наведено рекомендації з управління процесом створення нового товару щодо зниження його невизначеності та обгрунтовано побудову як процес прийняття управлінського рішення про зміну продуктової номенклатури продукції виробничо-технічного призначення (ПТВП) підприємства з урахуванням маркетингового аспекту. Визначено межі цінових стратегій підприємства на основі розв'язання системи рівнянь чистого доходу товаровиробника під час використання різних стратегій ціноутворення. Розглянуто метод виявлення незадоволених потреб підприємств-споживачів у ПВТП, метод сегментації ринку на основі визначення складу конкурентного середовища підприємств-споживачів для просування нового товару, заснованого на результатах аналізу взаємозв'язків різних видів економічної діяльності суб'єктів господарювання. Розкрито зміст маркетингового паспорта нового товару.

Перейти до зовнішнього ресурсу: повний текст автореферату
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.