Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 по 4
1.


    Ульянченко, О. В.
    Екологічні інновації, як складова функціонування економічного механізму соціально-етичного маркетингу [] : научное издание / О. В. Ульянченко // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2009. - N8. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка--Маркетинг
   Екологія--Інновації



Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Мозгов, Р. В.
    Інноваційна політика маркетингової діяльності підриємств [] : научное издание / Р. В. Мозгов // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія "Фінанси і кредит" : науково-методичний журнал. - 2010. - N1. - С. 280-282. . - Бібліогр. у кінці ст.
Рубрики: Економіка--Маркетинг


Є примірники у відділах: всього 2 : (1), ХР (1)
Вільні: (1), ХР (1)

Знайти схожі

3.


    Багорка, М. О.
    Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету : науково-теоретичний, науково-практичний журнал. - 2015. - N 1 (35) Економічні науки. Державне управління. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія,інновації,екологізація аграрного виробництва


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

4.
   503466
   Г 62


    Голубков, Е. П.
    Маркетинг: стратегии, планы, структуры [Текст] : научное издание / Е. П. Голубков. - М. : [б. в.], 1995. - 192 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 188. - ISBN 5-86461-169-7 : 1.48 р.
ББК 65.0509(2)2
Рубрики: Економіка--Маркетинг

Утримувачі документа:
НСХБ НААН
Примірників всього: 1
ХР (1)
Свободны: ХР (1)
Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.