Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=прискорення трактора, тягово-динамічні властивості, експериментальні дослідження, вектор прискорення.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шуляк, М. Л.
    Вибір раціонального режиму роботи МТА на основі аналізу еліпсоїда функціонування [Текст] / М. Л. Шуляк // Інженерія природокористування = Engineering of nature management : наук. журн. - 2016. - N 2. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-1828
Рубрики: Землеробство--Механізація
Кл.слова (ненормовані):
прискорення трактора, тягово-динамічні властивості, експериментальні дослідження, вектор прискорення.
Анотація: Необхідність проведення оцінки функціонування МТА є однією з важливих задач сучасної науки. З великою ймовірністю можливо стверджувати що, як тягова концепція трактора, так і ме- тоди оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей потребують змін в умовах сучасного тракторобудування. Особливу актуальність ці питання набувають при оцінці тягових параметрів закордонних тракторів великої енергонасиченості. Звичайні тягові випробування не дають мож- ливості оцінити потенційні можливості тракторів бо реалізувати потужність двигуна через рушії енергонасиченого трактора дуже важко. Сталий режим руху супроводжується появою поздовжніх лінійних прискорень, що викликають коливання лінійної швидкості машини, щодо свого середнь- ого значення. Запропоновано розглянути сталий рух МТА, як послідовність розгонів та сповіль- нень. Аналіз напряму вектора повного прискорення дозволяє стверджувати, що будь-які відхи- лення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають шкідливу роботу і втрату енергії. За- лежно від знака проекції, робота вздовж напрямку руху є додатковою втратою енергії, і в той же час умовою динамічної рівноваги. Умовою динамічної рівноваги є рівність по модулю від’ємних і додатних проекцій вектора на вісь абсцис. Для вибору оптимального режиму роботи МТА необ- хідно оцінювати динамічні втрати при сталому русі, що виникають при коливанні дійсної швид- кості руху. В статті наведений аналіз напряму вектора повного прискорення МТА та встановлено, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають втрату енергії. За- пропоновано метод аналізу режимів роботи, що спирається на оцінці об’єму області функціонування та відносної частоти розподілу проекцій прискорення стосовно ядра поверхні другого порядку. Запропонований принцип аналізу роботи МТА дозволить швидко визначити оп- тимальний режим та запропонувати заходи спрямовані на подальше зниження втрат енергії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.