Рейтинг@Mail.ru
Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Электронный каталог ННСХБ НААН - результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Жмайлов, В. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Жмайлов, В. М.
    Адаптивний підхід в системі управління сільськогосподарськими підприємствами [] : научное издание / В. М. Жмайлов // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 87 - 91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства



Найти похожие

2.


    Жмайлов, В. М.
    Характеристика та проблематика використання фінансових інструментів в Україні [] : научное издание / В. М. Жмайлов, С. М. Гордієнко // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2009. - N12. - С. 92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси--Використанння


Доп.точки доступа:
Гордієнко, С.М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

3.


    Жмайлов, В. М.
    Визначення конкурентних переваг вищих навчальних закладів - один із можливих напрямів модернізації освіти [] : научное издание / В. М. Жмайлов // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2010. - N6/1. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--ВНЗ--Модернізація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

4.
Издание в обработке. Не выдается
   533460
   М34


   
    Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ ( 19-20 квітня 2010 р. ) [Текст] / М-во аграр. політики України, Сумський нац. аграр. ун-т, Ін-т екон. і менедж. ; редкол. : В. М. Жмайлов . - Суми : Довкілля, 2010. - 138 с. - ISBN 978-966-8078-84-2 : 13.50 грн
УДК
Рубрики: Економіка --З`їзди, конференції, наради


Доп.точки доступа:
Жмайлов, В. М. \ред.\; М-во аграр. політики УкраїниСумський нац. аграр. ун-т; Ін-т екон. і менедж.
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.


    Жмайлов, В. М.
    Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовища [] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2011. - N 6/2 (49). - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
   Зовнішньоекономічна діяльність



Доп.точки доступа:
Данько, Ю.І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

6.


    Жмайлов, В. М.
    Матеріальне стимулювання в системі мотивації персоналу сільськогосподарських підприємств [] / В. М. Жмайлов, В. В. Бондар // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Праця--Персонал


Доп.точки доступа:
Бондар, В.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

7.


    Данько, Ю. І.
    Розробка шляхів вдосконалення системи мотивації сільськогосподарських підприємств [] / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, В. В. Бондар // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка підприємства


Доп.точки доступа:
Жмайлов, В.М.; Бондар, В.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

8.


    Жмайлов, В. М.
    Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства [] / В. М. Жмайлов // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 100 - 108. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

9.


    Жмайлов, В. М.
    Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства [] / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 90 - 94. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Регулювання інноваційно-інвестиційного розитку


Доп.точки доступа:
Блюмська-Данько, К.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

10.
Шифр: ВСНАУсЕМ7/2016/1
   Журнал

ВІсник Сумського національного аграрного університету : науково методичний журнал. серія "Економіка та менеджмент". - 1996 . - Выходит ежеквартально
2016г. N 1
Содержание:
Брюховецький, І. М. Сучасні аспекти планування регіонального аграрного і сільського розвитку / І. М. Брюховецький, О. М. Маслак. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Махмудов, Х. З. Роль економічного кластера у розвитку територій / Х. З. Махмудов, О. С. Михайлова, А. В. Світлична. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Турчіна, С. Г. Управління змінами в контексті стратегічного розвитку підприємств / С. Г. Турчіна. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Глуходід, Г. Ю. Вдосконалення методики добору персоналу з урахуванням психологічних особливостей претендента на посаду / Г. Ю. Глуходід. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабко, Н. М. Інструменти управління відтворенням кадрового потенціалу аграрних підприємств / Н. М. Бабко. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилов, Ю. Є. Формування парадигми конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації / Ю. Є. Кирилов. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгіх, Я. В. Застосування методу DEA для оцінки ресурсних показників, що забезпечують ефективне виробництво та реалізацію основних видів продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами України / Я. В. Долгіх. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, О. В. Створення та розвиток аграрних кластерів: досвід країн-членів ЄС / О. В. Черниш, О. С. Бакуліна. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Naumova, L. М. Concept of the development of agrarian and industrial production on the basis of cross-sector integration / L. М. Naumova, O. B. Naumov, V.V. Lebedeva. - С.28-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатенко, М. М. Становлення стратегічного управління соціальною відповідальністю суб’єктів господарювання аграрної сфери економіки / М. М. Ігнатенко. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Бричко, А. М. Адаптація інфраструктури сільського господарства в сучасних умовах / А. М. Бричко. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Орєхова, А.І. Ціннісно-орієнтований підхід в системі управління підприємством / А.І. Орєхова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Клєцова, Н. В. Шляхи скорочення витрат на персонал на підприємствах окремих областей північно-східного регіону України / Н. В. Клєцова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Жмайлов, В. М. Місце нішевих видів продукції у формуванні конкурентних переваг аграрного підприємства / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Попадинець, Н. М. Внутрішній ринок промислової продукції Карпатського регіону: умови та перспективи розвитку / Н. М. Попадинець, В. В. Стефінін. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Н. П. Визначення рівня якості зразків губної помади / Н. П. Лисенко. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипенко, В. В. Науково-практичні аспекти оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / В. В. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, В. В. Детермінанти та пріоритети моніторингу конкурентоспроможності аграрних підприємств / В. В. Даниленко. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Грановська, В. Г. Конкурентні стратегії розвитку аграрних підприємств у глобалізованому світі / В. Г. Грановська. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколов, М. О. Аутсорсинг логістичних функцій як механізм забезпечення ефективної діяльності підприємств / М. О. Соколов, Я. В. Колодка. - С.90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Makhnusha, S. M. Methodical approaches to the problem of the mechanism of enterprise innovative development formation / S. M. Makhnusha. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Т. О. Методичний інструментарій оцінки ефективності інвестицій в контексті формування конкурентноспроможного управління проектами / Т. О. Харченко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Погріщук, Г. Б. Ефективність впровадження інновацій у сільському господарстві / Г. Б. Погріщук, О.Б. Погріщук. - С.105-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Конєва, І. І. Фінансове забезпечення діяльності підприємств будівельного комплексу / І. І. Конєва. - С.109-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Хромушина, Л. А. Внутрішні резерви фінансової стабілізації неплатоспроможних підприємств / Л. А. Хромушина. - С.113-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Шалигіна, І. В. Особливості виявлення та оцінки фінансових ризиків в аграрній сфері / І. В. Шалигіна. - С.117-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Пластун, О. Л. Концентрація на ринку аудиторських послуг України та конвергенція систем обліку і аудиту / О. Л. Пластун, І. О. Макаренко. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслак, Н. Г. Аграрні розписки в системі фінансово-кредитного забезпечення аграрних підприємств України / Н. Г. Маслак. - С.125-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернецька, О. В. Аспекти стратегічного управління фінансовим результатом аграрних підприємств / О. В. Чернецька. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Стоянець, Н. В. Концепція вдосконалення прогнозування соціально-економічного розвитку регіону / Н. В. Стоянець. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Єлінєвський, В. Ю. Теоретичні засади розвитку соціально-економічного потенціалу регіону / В. Ю. Єлінєвський. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотнікова, М. Ф. Соціократія як інструмент управління розвитком сільських територій / М. Ф. Плотнікова. - С.145-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Голян, В. А. Управління ґрунтами України в контексті євроінтеграційних процесів / В. А. Голян, О. В. Сакаль, О. В. Каленська. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Шовкова, Л. В. Сучасний стан трудових ресурсів Полтавської області та ефективність їх використання / Л. В. Шовкова. - С.157-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: АПІЕ/2017/2
   Журнал

Актуальні проблеми інноваційної економіки [Текст] : науковий журнал/ Харк. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015 . - Выходит ежеквартально
2017г. N 2
Содержание:
Skudlarski, J. Bio-fuels as an innovative prospect of Energy / J. Skudlarski, S. O. Zaika. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Шарко, І. О. Інноваційний рейтинг України: міжнародні оцінки та порівняння / І. О. Шарко, О. І. Гуторов. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Перебийніс, В. І. Система показників енергетичної ефективності виробництва насіння соняшнику / В. І. Перебийніс, О. Г. Захарченко. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Автухов, А. К. Методичні засади оцінки економічної ефективності інновацій у технологіях виробництва прокатних валків / А. К. Автухов. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазнєв, Г. Є. Управління інноваційним розвитком аграрних підприємств / Г. Є. Мазнєв. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Нагаєв, В. М. Формування досвіду соціокультурної професійної комунікації менеджерів у процесі їх фахової підготовки / В. М. Нагаєв. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Данько, Ю. І. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Райтер, Н. І. Аналіз конкурентних позицій сільськогосподарських підприємств як чинник підвищення їх ефективності / Н. Ы. Райтер. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Онегіна, В. М. Державно-приватне партнерство та розвиток сільських територій в Україні / В. М. Онегіна, Л. А. Батюк. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошкалда, І. В. Удосконалення інституційних засад орендних земельних відносин / І. В. Кошкалда, А.М. Ряснянська. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Плаксієнко, В. Я. Надходження та оприбуткування основних засобів у світлі імплементації міжнародних стандартів обліку у державному секторі / В. Я. Плаксієнко, Ю. О. Романченко. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Малій, О. Г. Проблеми кредитного забезпечення агробізнесу / О. Г. Малій. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Жмайлов, В. М.
    Місце нішевих видів продукції у формуванні конкурентних переваг аграрного підприємства [] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
ринкова ніша, нішева продукція, конкурентоспроможність, аграрне підприємство.
Аннотация: У статті досліджено передумови та можливості формування конкурентних переваг аграрних пі- дприємств шляхом диверсифікації товарних груп та введення до них нішевих видів агропродовольчої продукції. Наведено коротка економічна характеристика виробництва окремих видів агропродовольчої продукції.


Доп.точки доступа:
Данько, Ю.І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

13.


    Данько, Ю. І.
    Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері [Текст] / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуальні проблеми інноваційної економіки = Actual Problems of innovative economy : науковий журнал. - 2017. - N 2. - С. 48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства --Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
конкуренція, інноваційна маркетингова діяльність, маркетингові концепції, організаційно-економічний механізм, ринок.
Аннотация: В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежить від ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що в умовах коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід’ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.


Доп.точки доступа:
Жмайлов, В.М.; Блюмська-Данько, К.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

14.
   551524
   Д 38


   
    Детермінанти соціально-економічного розвитку підприємств [Текст] : колективна монографія / О. О. Бабицька, С. В. Башлай, В. М. Жмайлов ; ред.: Н. І. Строченко, В. В. Пилипенко, О. М. Ковальова. - Суми : Сум. нац. аграр. ун-т, 2018. - 342 с. - Бібліогр. в кінці гл. - ISBN 978-617-593-053-3 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.29
Рубрики: Підприємства--Загальні питання


Доп.точки доступа:
Бабицька, О.О.; Башлай, С.В.; Жмайлов, В.М.; Строченко, Н.І. \ред.\; Пилипенко, В.В. \ред.\; Ковальова, О.М. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ХР (1)
Свободны: ХР (1)
Найти похожие

 
© Национальная научная сельскохозяйственная библиотека НААН Украины
(ННСХБ НААН)
P.I.