Рейтинг@Mail.ru
Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Электронный каталог ННСХБ НААН - результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=конкуренція, інноваційна маркетингова діяльність, маркетингові концепції, організаційно-економічний механізм, ринок.<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Данько, Ю. І.
    Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері [Текст] / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуальні проблеми інноваційної економіки = Actual Problems of innovative economy : науковий журнал. - 2017. - N 2. - С. 48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства --Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
конкуренція, інноваційна маркетингова діяльність, маркетингові концепції, організаційно-економічний механізм, ринок.
Аннотация: В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежить від ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що в умовах коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід’ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.


Доп.точки доступа:
Жмайлов, В.М.; Блюмська-Данько, К.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

2.


    Зайцев, Ю. О.
    Інноваційна маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів агробізнесу [Текст] / Ю. О. Зайцев // Актуальні проблеми інноваційної економіки = Actual Problems of innovative economy : науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка --Інновації
Кл.слова (ненормированные):
конкуренція, інноваційна маркетингова діяльність, маркетингові концепції, організаційно-економічний механізм, ринок.
Аннотация: В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежить від ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що в умовах коли на ринку сільськогосподарської продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку сільськогосподарської продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід’ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

3.


    Красноруцький, Олексій Олександрович.
    Конкурентні засади інноваційної маркетингової діяльності суб’єктів агробізнесу [Текст] / О. О. Красноруцький, Ю. О. Зайцев, А. Ф. Гацько // Український журнал прикладної економіки = Ukrainian Journal of Applied Economics : науковий журнал. - 2018. - Том т. 3, N 2. - С. 39-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8453
Рубрики: Економіка --Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
конкуренція, інноваційна маркетингова діяльність, маркетингові концепції, організаційно-економічний механізм, ринок.
Аннотация: В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів.


Доп.точки доступа:
Зайцев, Юрій Олександрович; Гацько, Анатолій Федорович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

 
© Национальная научная сельскохозяйственная библиотека НААН Украины
(ННСХБ НААН)
P.I.