Стр. 103 - buleten_2014_n1

Упрощенная HTML-версия

103
?
Формувати вміння користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, її
довідковим апаратом.
?
Розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси студентів.
?
Сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм.
?
Забезпечити ріст професійної компетентності педагогічних кадрів.
?
Сприяти за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи
самоосвіті студентів і педагогів(звіт
Ладижинського коледжу ВНАУ
).
Головними пріоритетами роботи
Прибрежненського аграрного коледжу
у звітному році були:
?
сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, відображення у
змісті роботи питань реформування національної системи вищої освіти;
?
виховання у студентів інформаційної культури, культури читання,
постійного прагнення до пошуку інформації, формування навиків
систематизації інформації та її застосування у повсякденній діяльності;
?
бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів у забезпеченні
всіх напрямів навчально-виховного процесу;
?
інформаційне забезпечення програмних занять студентів та їх
самоосвіти за рахунок більш повноцінного комплектування фондів та
підвищення ефективності їх організаціії та користування;
?
активна участь бібліотеки у процесі виховання студентів, допомога у
формуванні повноцінної, соціально активної особистості, виховання
патриотизму, активної громадянської позиції, гуманності, моральності, високої
культури міжнаціональних відносин, толерантності, духовної та фізичної
досконалості, художньо-естетичної, наукової, трудової та екологічної культури;
?
національне, правове виховання студентів, залучення молоді до
глибинних пластів національної культури та духовності, що сприяє вихованню
громадянина, готового самостійно мислити, до громадянського вибору
діяльності, спрямованої на розквіт України;
?
сприяння за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи
самоосвіті педагогів, забезпечення їх літературою для задоволення їхніх
освітніх і культурних потреб;
?
акцетування уваги педагогів на нових методичних розробках, ідеях,
концепціях щодо навчання і виховання молодих спеціалістів;
?
піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень;
?
систематичне проведення роботи зі збереження, зміцнення та
розширення книжкового фонду, поповнення фонду виданнями на традиційних
(паперових) і нетрадиційних (електронних) носіях; створення умов комфорту,
прагнення перетворити бібліотеку на таку, яка б у повному обсязі відповідала
сучасним вимогам .
Виділяючи ці пріоритети, бібліотека коледжу в своїй роботі керувалась
Конституцією України, Законами України: «Про бібліотеки і бібліотечну
справу» від 27.01.1995р. №32/95-ВР (зі змінами та доповненнями); «Про мови»;
«Про вищу освіту»; Положенням про бібліотеку вищого навчального закладу;
Постановами та рішеннями законодавчих органів про розвиток культури,