Стр. 12 - bey-rv-d

Упрощенная HTML-версия

12
-
дослідження з вивчення результативності функціонування різних
науково-організаційних форм науки з механізації і автоматизації тваринництва
УСРР/УРСР;
-
аналіз вузлових проблем механізації та автоматизації виробничих
процесів і технологічних циклів окремих галузей тваринництва;
-
концептуальні положення про взаємодію та взаємовпливи вчених і
наукового соціуму, визначальні чинники виробництва продукції тваринництва.
Теоретичне та практичне значення одержаних результатів
визначається
сформульованими положеннями про особливості та закономірності еволюції
наукових основ механізації і автоматизації виробничих процесів у тваринництві
УСРР/УРСР. Теоретичні положення, оцінки, висновки дослідження можуть бути
використані при підготовці узагальнюючих праць з історії вітчизняного
тваринництва та механізації сільського господарства, історіографічних праць,
біографічних словників і енциклопедій; опрацюванні окремих стратегічних
питань подальшого розвитку вітчизняного тваринництва. Можливе використання
узагальненого матеріалу дослідження в навчальному процесі при викладанні
курсів історії України, історії сільськогосподарської науки, історії науки та
техніки, історії механізації і автоматизації тваринництва, а також при написанні
галузевих навчальних посібників і підручників.
Особистий внесок здобувача
. Дисертантом обґрунтовано наукову
концепцію дисертаційного дослідження, її мету і завдання, джерелознавчі та
методологічні засади. Особистим внеском здобувача є формулювання
теоретичних і наукових положень дисертаційного дослідження, узагальнюючих
висновків, авторських тверджень і пропозицій, що виносяться на захист.
Апробація результатів дослідження
. Основні положення та результати
дисертаційної роботи оприлюднено на конференціях: VІ, VІІ, Х, ХІ всеукр. конф.
молодих учених та спеціалістів «Історія освіти, науки і техніки в Україні» (Київ,
27 травня 2011 р., 16 березня 2012 р., 22 травня 2014 р., 28 травня 2015 р.), V
міжнар. наук.-практ. конференції «Проблеми та перспективи розвитку
транспортних систем в умовах реформування залізничного транспорту: