Рейтинг@Mail.ru
Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Электронный каталог ННСХБ НААН - результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Fayvishenko, D.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Fayvishenko, D.
    Analitical forecasts as for the mineral water branch stabilization [Text] / D. Fayvishenko // Економічний часопис - ХХІ : науковий журнал. - 2014. - N 9/10 (1). - C. 49-52. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Напої безалкогольні--Галузь мінеральної води--Виробничо-економічна система


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

2.
Шифр: ТіР4/2016/1
   Журнал

Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал/ Київський національний торговельно-економічний університет. - 2005 . - Выходит дважды в год
2016г. N 1
Содержание:
Ільченко, Н. Глобалізаційні процеси та тенденції розвитку оптової торгівлі / Н. Ільченко. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: глобалізаційні процеси, оптова торгівля, складський товарооборот, товарні запаси, капітальні інвестиції.
Ромат, Є. Система бренд-маркетингових комунікацій / Є. Ромат. - С.16-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікації, маркетингові комунікації, бренд-маркетингові комунікації, бренд-маркетингові стратегії.
Fayvishenko, D. The concept of brand positsoning / D. Fayvishenko. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аналітичний прогноз, бренд, позиціонування, просування торгової марки , обсяг продажів, маркетинг
Галько, Світлана. Класифікація товарів як інструмент транспарентності міжнародної торгівлі / С. Галько, В. Осієвська. - С.32-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: класифікація, номенклатура товарів, гармонізована система
Власенко, І. Ринок молока у Вінницькій області: тенденції розвитку / І. Власенко, Ів. Власенко, В. Клименко. - С.48-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виробництво молока як сировини, безпечність продукції, молокопереробні підприємства, екологічно чиста продукція
Притульська, Наталія. Захист прав споживачів харчових продуктів для спеціальних медичних цілей / Н. Притульська, Ю. Мотузка. - С.59-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безпечність, вибір, захист прав споживачів, інформування, харчові продукти для спеціальних медичних цілей, маркування, якість
Антюшко, Дмитро. Імплементація положень стандарту ISO 9001:2015 для вдосконалення систем управління якістю / Д. Антюшко. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, система управління якістю, терміни та визначення, принципи, процесний підхід
Yazami, R. Li-batteries: electrochemical intercalation of fluorocomplex anions into carbon nanotubes / R. Yazami, I. Goncharova. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літієві батареї, комплексні фториди, карбонові нанотрубки, електрохімічні чарунки, розчини електролітів, циклічна вольтамперометрія, аніонна інтеркаляція
Коломієць, Т. Методологічні засади визначення ринкової вартості товарів при товарознавчій експертизі / Т. Коломієць, Л. Черняк. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: товарознавча експертиза, ринкова вартість, ідентифікаційна експертиза, товарна приналежність, товар ідентичний, товар аналогічний, порівняльний підхід, ознаки класифікації
Михайлова, Г. Теплозахисні властивості ковдр із об’ємними наповнювачами / Г. Михайлова, Н. Форостяна. - С.96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постільні вироби, ковдри, наповнювачі, теплозахисні властивості
Орлова, Н. Вологозатримувальна здатність заморожених томатів / Н. Орлова, С. Белінська, Н. Камєнєва. - С.106-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: втрати маси, вологозатримувальна здатність, заморожування, низькотемпературне зберігання, томати
Тележенко, Л. Розробка напоїв із високим фіт-фактором / Л. Тележенко, К. Михайлова. - С.114-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: напої, критерій якості, глікемічне навантаження, оздоровча характеристика, окисно-відновний потенціал, фіт-фактор
Дейниченко, Г. Азотисті речовини біофортифікованих томатних овочів / Г. Дейниченко, О. Юдічева. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: біофортифікація, білок, "Ріверм", азотисті речовини, амінокислота, томатні овочі
Рудавська, Ганна. Сенсорний аналіз відновлених напоїв із цикорію методом профілю флейвору / Г. Рудавська, І. Хахалєва. - С.131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відновлені напої, органолептичне оцінювання, сенсорна характеристика, метод профілю флейвору, профілограма, дескриптори
Радченко, Л. Органолептична оцінка пастильних виробів зі стевією та еламіном / Л. Радченко, О. Соколовська, А. Гасанова. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зефір, пастила, еламін, стевія, сенсорний аналіз, органолептичні показники
Очколяс, О. Споживні властивості вершкового масла із морськими водоростями / О. Очколяс, Л. Тищенко, Т. Лебська. - С.149-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вершкове масло, функціональні інгредієнти, ламінарія, фукус, цистозіра, спіруліна, йод, селен
Сидоренко, О. Біологічна цінність білків Rapana venosa / О. Сидоренко, М. Апач, Г. Буркацька. - С.159-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: чорноморська рапана, біологічна цінність, амінокислотний скор, коефіцієнт утилітарності, харчові білки
Менчинська, А. Жирнокислотний склад ліпідів паст на основі ікри прісноводних риб / А. Менчинська. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ікра, паста, ліпіди, жирнокислотний склад, біологічна ефективність
Кравченко, М. Вплив борошна "Здоров’я" на реологічні характеристики клейковини борошняних сумішей / М. Кравченко, О. Романовська. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клейковина, еластичність, розтяжність, гідратаційна здатність, мікроструктура, борошно, бісквіт
Гніцевич, В. Властивості м’ясних січених мас із рослинним напівфабрикатом / В. Гніцевич, Н. Чехова. - С.184-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: напівфабрикат на основі печериць і насіння гарбуза, м’ясні січені маси, функціонально-технологічні властивості, моделювання
Дубініна, А. Моделювання складу арахісових паст підвищеної біологічної цінності / А. Дубініна, С. Ленерт, О. Хоменко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: функціональні продукти, арахісова паста, біологічна цінність
Сімахіна, Г. Використання білка зеленої маси овочевих культур у харчових технологіях / Г. Сімахіна, Н. Науменко. - С.208-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: амінокислоти, білки, біологічна цінність, , зелена маса рослин, функціонування, харчування
Дудла, І. Гармонізація вимог до безпечності лакофарбових матеріалів в Україні та ЄС / І. Дудла. - С.222-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лакофарбові матеріали, покриття, безпечність, леткі органічні сполуки, важкі метали
Сhykyn, N. The sorption of ions heavy metals by technical lignins / N. Сhykyn, O. Sevastyanova, B. Pasalskiy. - С.235-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: sorption, lignins, hydrolysis lignin, kraft lignin, extracted lignin, metal ions, сорбція, лігніни, гідролізний лігнін, крафт-лігнін, екстрагірований лігнін, йони металів
Сєногонова, Г. Мікробіологічна безпечність батончиків висівкових / Г. Сєногонова. - С.243-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: батончики висівкові, контроль ваги тіла, мікробіологічні показники безпечності
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Fayvishenko, D.
    The concept of brand positsoning [] / D. Fayvishenko // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
аналітичний прогноз, бренд, позиціонування, просування торгової марки -- обсяг продажів -- маркетинг
Аннотация: В умовах насиченої конкуренції саме позиціонування відіграє важливу роль у процесі створення бренда, сприйняття сильної торговельної марки споживчою аудиторією, використовування інструментів маркетингу. Аналіз питання позиціонування, визначення терміну, розробка концепцій раніше досліджувались у працях відомих вітчизняних і зарубіжних вчених. Сьогодні вони також набувають актуальності щодо визначення цього терміну, формування концепції позиціонування та використання інструментарію маркетингових комунікацій. Мета статті – визначення суті та ролі позиціонування, узагальнення теоретичного досвіду та розробки концептуального підходу щодо позиціонування в маркетингу, розглянуто процес побудови позиційної схеми. Матеріали та методи. Застосовано принцип системності загального зв’язку та розвитку, методи гносеологічного аналізу (аналітичний, узагальнення, наукової абстракції, декомпозиції, логічний, порівняння). Результати дослідження. Уточнено основні поняття щодо терміну "позиціонування", надано аналітичні аспекти стосовно концепцій позиціонування в маркетингу, а саме – розкрито існування процесного та комплексного підходу. Висновки. Визначено, що позиціонування торговельної марки – це процес створення її образу, відмінних властивостей, позитивних асоціацій і цінностей у свідомості споживачів із метою формування стійкого уявлення торговельної марки та забезпечення прихильності споживачів до неї. В основу розробки позиціонуючої установки покладено два принципи: раціональний та емоційно-психологічний. Перспективним напрямом розробки ефективної концепції позиціонування є системний підхід, що базується на врахуванні комплексу чинників, ступеня їх впливу та вирішенні певних маркетингових завдань щодо наближення до ідеальної позиції торговельної марки. Перспективами подальших досліджень є більш детальний аналіз концепцій позиціонування, використання їх на практиці, формування й реалізація стратегій позиціонування торговельної марки в сучасних умовах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

 
© Национальная научная сельскохозяйственная библиотека НААН Украины
(ННСХБ НААН)
P.I.