Рейтинг@Mail.ru
Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Электронный каталог ННСХБ НААН - результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Ринкові дослідження<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.


    Притульська, Н.
    Ринок продуктів нутрітивної підтримки [] / Н. Притульська, А. Кучинська // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 5 - 14. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Ринкові дослідження


Доп.точки доступа:
Кучинська, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

2.


    Кудінова, А.
    Глобальні детермінанти трансформації відносин споживання [] / А. Кудінова // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 14 - 25. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Ринкові дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

3.


    Кутаренко, Н.
    Канали збуту органічної продукції [] / Н. Кутаренко // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 26 - 36. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Ринкові дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

4.


    Жукова, Я.
    Економічні аспекти вирощування генетично модифікованих культур [] / Я. Жукова, Ц. Король, М. Вакуленко // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 36 - 48. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Ринкові дослідження


Доп.точки доступа:
Король, Ц.; Вакуленко, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

5.


    Цюцяк, А.
    Розвиток ресторанної галузі Івано-Франківської області [] / А. Цюцяк // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 49 - 59. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Ринкові дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

6.


    Ромат, Є.
    Система бренд-маркетингових комунікацій [] / Є. Ромат // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 16-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
комунікації, маркетингові комунікації -- бренд-маркетингові комунікації -- бренд-маркетингові стратегії.
Аннотация: Висвітлено тему сутності системи маркетингових комунікацій, які використовуються під час формування бренду. Розкрито поняття та особливості сучасних моделей використання бренд-маркетингових комунікацій. Проведено аналіз основних підходів до формування бренд-маркетингових стратегій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

7.


    Fayvishenko, D.
    The concept of brand positsoning [] / D. Fayvishenko // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
аналітичний прогноз, бренд, позиціонування, просування торгової марки -- обсяг продажів -- маркетинг
Аннотация: В умовах насиченої конкуренції саме позиціонування відіграє важливу роль у процесі створення бренда, сприйняття сильної торговельної марки споживчою аудиторією, використовування інструментів маркетингу. Аналіз питання позиціонування, визначення терміну, розробка концепцій раніше досліджувались у працях відомих вітчизняних і зарубіжних вчених. Сьогодні вони також набувають актуальності щодо визначення цього терміну, формування концепції позиціонування та використання інструментарію маркетингових комунікацій. Мета статті – визначення суті та ролі позиціонування, узагальнення теоретичного досвіду та розробки концептуального підходу щодо позиціонування в маркетингу, розглянуто процес побудови позиційної схеми. Матеріали та методи. Застосовано принцип системності загального зв’язку та розвитку, методи гносеологічного аналізу (аналітичний, узагальнення, наукової абстракції, декомпозиції, логічний, порівняння). Результати дослідження. Уточнено основні поняття щодо терміну "позиціонування", надано аналітичні аспекти стосовно концепцій позиціонування в маркетингу, а саме – розкрито існування процесного та комплексного підходу. Висновки. Визначено, що позиціонування торговельної марки – це процес створення її образу, відмінних властивостей, позитивних асоціацій і цінностей у свідомості споживачів із метою формування стійкого уявлення торговельної марки та забезпечення прихильності споживачів до неї. В основу розробки позиціонуючої установки покладено два принципи: раціональний та емоційно-психологічний. Перспективним напрямом розробки ефективної концепції позиціонування є системний підхід, що базується на врахуванні комплексу чинників, ступеня їх впливу та вирішенні певних маркетингових завдань щодо наближення до ідеальної позиції торговельної марки. Перспективами подальших досліджень є більш детальний аналіз концепцій позиціонування, використання їх на практиці, формування й реалізація стратегій позиціонування торговельної марки в сучасних умовах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

8.


    Галько, Світлана.
    Класифікація товарів як інструмент транспарентності міжнародної торгівлі [] / С. Галько, В. Осієвська // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 32-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
класифікація, номенклатура товарів -- гармонізована система
Аннотация: Представлено результати досліджень щодо практичного застосування класифікацій товарів на міжнародному рівні. Доведено значення класифікацій для поліпшення прозорості та ефективності торгівлі.


Доп.точки доступа:
Осієвська, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

9.


    Ткаченко, Т.
    Міський і сільський туризм: формування і розвиток [] / Т. Ткаченко, О. Гладкий // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 9-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
міський туризм, сільський туризм, онтологічна сутність, характерні риси, напрямки розвитку
Аннотация: Розкрито онтологічну сутність міського й сільського туризму в їх діалектичній єдності та взаємозалежності. Запропоновано визначення міського та сільського туризму. Проведено порівняльний аналіз фундаментальних характерних рис, передумов і ресурсів розвитку обох видів туризму. Розроблено типізацію та запропоновано структурний аналіз міського й сільського туризму, розкрито їхні функції, визначено основні напрями розвитку.


Доп.точки доступа:
Гладкий, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

10.


    Власенко, І.
    Стан виробництва і споживання м’яса в Україні [] / І. Власенко, В. Власенко, Г. Лояніч // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
виробництво м’яса, м’ясопереробні підприємства, експорт м’яса, імпорт м’яса.
Аннотация: Досліджено сучасне становище виробництва м’яса в Україні за видами сировини та категоріями господарств. Розглянуто стан експорту та імпорту, а також роботу основних виробників цього виду продукції. Висвітлено головні проблеми галузі та окреслено шляхи їх подолання в сучасних умовах господарювання.


Доп.точки доступа:
Власенко, В.; Лояніч, Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

11.


    Демченко, В.
    Експортно-імпортний потенціал зольних мікросфер в Україні [] / В. Демченко // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
зольні мікросфери, золошлакові відходи, імпорт, експорт, теплоізоляційні матеріали, експортно-імпортні операції, алюмосилікатні мікросфери, країна-контрагент.
Аннотация: Досліджено основні закономірності виробництва та реалізації зольних мікросфер в Україні та їх експортно-імпортний потенціал. Розглянуто перспективи застосування зольних мікросфер у промисловості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

12.


    Кордзая, Н.
    Асортимент батончиків зернових на регіональному ринку [] / Н. Кордзая, І. Ковалів // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 40-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
батончики зернові, асортимент, показники асортименту, торговельні мережі
Аннотация: Досліджено асортимент батончиків зернових, що реалізуються в роздрібних торговельних мережах м. Одеси. На основі проведеного аналізу розраховано показникиїхнього асортименту, а саме: широти, повноти, стійкості, новизни, раціональності. Вивчено харчову та енергетичну цінність батончиків, представлених у торговель­них мережах.


Доп.точки доступа:
Ковалів, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

13.


    Герасименко, А.
    Деформація споживчого попиту під впливом штучної інформаційної асиметрії [] / А. Герасименко, В. Ковтун // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2020. - N 4(36). - С. 4-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
штучна інформаційна асиметрія, оманлива реклама, спо­живча вартість, споживчий попит, цінова персоналізація
Аннотация: Обґрунтовано поширення штучної інформаційної асиметрії в інформа­ційній економіці ХХІ ст. Змодельовано вплив відповідних маніпулятивних практик на споживчу вартість економічного блага, що завищує емоційну складову остан­ньої, формуючи передумови для підвищення рівня резервної, а внаслідок цінової пер­соналізації – і дійсної ціни споживчого блага, деформуючи у такий спосіб обмінні пропорції та споживчий попит загалом. На основі цієї послідовності впливів детерміновано механізм впливу інформаційної асиметрії на споживчий попит.


Доп.точки доступа:
Ковтун, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

14.


    Полюга, В.
    Ринок металопрокату в Україні [] / В. Полюга, В. Демченко, О. Доскоч // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2020. - N 4(36). - С. 16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
металопрокат, виробництво, імпорт, експорт, ринок, ціна
Аннотация: Детально проаналізовано тенденції розвитку ринку металопрокату в Укра­їні. Досліджено показники обсягів виробництва, кількісний та вартісний показники експортно-імпортних операцій. Встановлено частку імпортованого металопро­кату на ринку України, структуру галузі за виробниками. Проведено порівняльну оцінку середніх цін на металопрокат за даними компаній-продавців. Визначено ос­нов­ні проблеми та перспективи розвитку ринку металопрокату в Україні.


Доп.точки доступа:
Демченко, В.; Доскоч, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

15.


    Галько, С.
    Експортно-імпортний потенціал ринку моторних човнів України [] / С. Галько, В. Осієвська // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2020. - N 4(36). - С. 29-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
плавучий засіб, судно, моторний човен, катер, український ринок, світовий ринок, експортно-імпортні операції
Аннотация: Проаналізовано експортно-імпортні операції на світовому ринку моторних човнів. Визначено можливі напрями для потенційного розвитку експорту мотор­них човнів з України. Із застосуванням засобів ринкового аналізу Міжнародного торговельного центру (International Trade Center, ITC) встановлено рейтинги країн – експортерів та імпортерів моторних човнів.


Доп.точки доступа:
Осієвська, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

16.


    Андрієвська, Л.
    Світовий ринок смартфонів [] / Л. Андрієвська, Т. Глушкова, Т. Коломієць // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2021. - N 1(37). - С. 19-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
смартфон, обсяг ринку, виробництво, експорт, імпорт
Аннотация: Проаналізовано обсяги виробництва, експорту й імпорту смартфонів на світовому, і зокрема українському, ринку в 2018–2020 рр. Установлено рейтинг най­більших країн-вироб­ників та торговельних марок цієї продукції. Розглянуто структуру ринку смарт­фонів за виробниками та технічними характеристиками. Визначено основні про­блеми та наведено прогноз тенденцій розвитку світового і вітчизняного ринку смартфонів в умовах пандемії COVID-19.


Доп.точки доступа:
Глушкова, Т.; Коломієць, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

17.


    Індутний, В.
    Цінові тренди творів живопису в 2012–2022 рр. [] / В. Індутний, Н. Мережко, К. Пірковіч // Товари і ринки : міжнародний науково - практичний журнал. - 2023. - N 2(46). - С. 56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ринкові дослідження
Кл.слова (ненормированные):
твори живопису, стан ринку, вартість, аукціон, оцінна діяльність
Аннотация: Практика оціночної діяльності у сфері вивчення пам’яток культури протягом тривалого часу дозволяє виявити та об’єктивно описати реальні зміни параметрів ринку окремих видів товарів та проаналізувати їх причини. Вартісні показники для творів мистецтва залежать від стану соціокультурного та економічного середовища, зокрема, фінансових можливостей потенційних покупців. Ринкові показники вартості картин на ринку України у 2023–2024 роках матимуть стійку тенденцію до зниження. При визначенні страхових сум до прогнозних вартісних показників слід додати збитки, пов'язані з накладними витратами. Аналіз ринку картин дозволяє дізнатися список найбільш рейтингових авторів і популярних стилів і жанрів. Доцільно продовжувати моніторинг вартісних показників виставлених на продаж творів мистецтва з метою виявлення тенденцій розвитку ринку.


Доп.точки доступа:
Мережко, Н.; Пірковіч, К.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

 
© Национальная научная сельскохозяйственная библиотека НААН Украины
(ННСХБ НААН)
P.I.