Рейтинг@Mail.ru
Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Электронный каталог ННСХБ НААН - результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ОіФ8/2018/1<.>
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-24 
1.


    Ambarchian, V. S.
    Peculiarities of Accounting for Assets and Liabilities in Contracts with Customers that Contain a Significant Financing Component [Текст] / V. S. Ambarchian // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
бухгалтерський облік активів і зобов’язань, договори з покупцями, істотний компонент фінансування, контрактний актив, дебіторська заборгованість, контрактне зобов’язання, зменшення корисності.
Аннотация: Метою статті є обґрунтування методичних засад обліку контрактних активів, дебіторської заборгованості та контрактних зобов’язань в договорах з покупцями, що містять істотний компонент фінансування. Предметом дослідження є контрактні активи, дебіторська заборгованість та контрактні зобов’язання в договорах з покупцями, які містять істотний компонент фінансування. В роботі застосовано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання: індукція, дедукція, порівняння, табличний метод, метод ефективної ставки відсотка, метод дисконтування грошових потоків. Розкрито методику відображення в обліку активів та зобов’язань, що виникають за наявності істотного компоненту фінансування в договорі з покупцями. Проаналізовано рекомендації МСФЗ 15 «Виручка за договорами з клієнтами» щодо визнання істотного компоненту фінансування. Представлено покрокову модель визнання доходів за наявності істотного компоненту фінансування, що включає ідентифікацію істотного компоненту фінансування, його оцінку, дисконтування та визнання доходу. Розкрито економічну суть та методику обліку контрактних активів та дебіторської заборгованості, що виникають за наявності вигоди для покупця, яка ідентифікується як істотний компонент фінансування. Представлено методику визнання в обліку контрактних зобов’язань за наявності вигоди для постачальника, що класифікується як істотний компонент фінансування. Розкрито процедури визнання зменшення корисності дебіторської заборгованості за МСФЗ 9 «Фінансові інструменти», що визнана в договорі з покупцями, який містить істотний компонент фінансування.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

2.


    Безверхий, К. В.
    Практична реалізація принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності корпоративних підприємств України [Текст] / К. В. Безверхий // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 13-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
Міжнародні основи інтегрованої звітності, стратегічний фокус, орієнтація на майбутнє, стратегічне планування, інтегрована звітність, корпоративні підприємства.
Аннотация: Одним із основоположних принципів формування системи інтегрованої звітності підприємства є принцип стратегічного фокусу та орієнтації на майбутнє. Метою статті є аналіз масштабів реалізації принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності українських корпоративних підприємств. Теоретико-методологічною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання та системний підхід щодо розкриття принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності українських корпоративних підприємств. Метод аналізу використовується для порівняння висвітлення принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності українськими підприємствами відповідно до вимог Міжнародних основ інтегрованої звітності. Метод пізнання об’єкта дослідження базується на системному та синергетичному підходах, відповідно до яких реалізація принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності українських підприємств розглядається в нерозривному зв’язку з забезпеченням процесу підготовки, складання, подання та оприлюднення інтегрованої звітності. Оцінено масштаби реалізації принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє в інтегрованій звітності найбільшого в Україні енергетичного холдингу ДТЕК, Національної акціонерної компанії «НАФТОГАЗ України», аудиторської компанії ТОВ «БДО». Надано рекомендації щодо шляхів реалізації принципу стратегічного фокусу і орієнтації на майбутнє під час підготовки, складання, подання і оприлюднення інтегрованої звітності українських корпоративних підприємств.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

3.


    Bochulia, T. V.
    Behavioral Context of the Innovative Development of Accounting Concept in Ukraine [Текст] / T. V. Bochulia, I. S. Korobkina, N. S. Kovalevska // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
бухгалтерський облік, концепція розвитку бухгалтерського обліку, інноватизація, інституціональне забезпечення, поведінкова економіка.
Аннотация: Однією з ознак сучасного етапу розвитку економіки є апроксимація поведінкової теорії управління. На етапі становлення поведінкової економіки в Україні, враховуючи вплив глобального інформаційного простору, підприємствам необхідно адаптувати діяльність до нової парадигми розвитку облікової теорії, що визначається інтеграцією релевантних чинників сучасності, – інформації, комунікацій, знань, та формуванням нових суспільно-економічних відносин. Трансформація економіки зумовлює підвищення вимог до якісних і кількісних параметрів облікової інформації, що використовується при формуванні та реалізації керівного впливу. Саме в умовах поведінкової економіки, особливої актуальності в діяльності суб’єктів господарювання набуває інновативний розвиток концепцій бухгалтерського обліку. Метою статті є розробка пропозицій щодо сучасного розвитку концепції обліку відповідно до тенденцій трансформації економічного середовища під впливом нових інституційних механізмів. Здійснено аналіз впливу тренду поведінкової економіки та інституціональних механізмів на розвиток концепції бухгалтерського обліку в Україні. Визначено філософський контекст модернізації системи бухгалтерського обліку та формування облікової інформації. Обґрунтовано поліваріантність організації бухгалтерського обліку та складання звітності. Конкретизовано зміст інноватизації та визначено її акцент в розвитку національної системи бухгалтерського обліку. Визначено пріоритетність поведінкових аспектів в моделюванні системи бухгалтерського обліку. Дотримуючись логіки наукових сентенцій, які характеризуються активною домінантою правил неформальних інститутів, обґрунтовано посилення ролі інноваційних рішень як основи розвитку бухгалтерського обліку.


Доп.точки доступа:
Korobkina, I. S.; Kovalevska, N. S.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

4.


    Височан, О. С.
    Особливості бухгалтерського обліку у політичних партіях: облік членських внесків [Текст] / О. С. Височан, О. О. Височан // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
бухгалтерський облік, цільове фінансування, небюджетна неприбуткова організація, політична партія, членські внески.
Аннотация: Політичні партії забезпечують зворотній зв’язок влади та суспільства, створюючи умови для волевиявлення громадян та їх впливу на рішення органів влади. Належно організований бухгалтерський облік у політичних партіях є ефективним інструментом для забезпечення прозорості їх діяльності, підзвітності суспільству та створення умов для дієвого нагляду з боку органів державної влади. Метою статті є удосконалення методики обліку членських внесків, як вагомої складової фінансування політичних партій, з врахуванням специфіки діяльності цієї категорії небюджетних неприбуткових організацій. Розкрито вплив таких факторів на побудову системи обліку політичних партій: наявність членських внесків та добровільних пожертв як найбільш вагомої складової фінансування діяльності; публічність звітності; участь у правових взаємовідносинах (з постачальниками, працівниками, представництвами тощо); можливість створення власного засобу масової інформації; значний обсяг поліграфічної продукції (суспільно-політична література, агітаційні матеріали тощо); виборча кампанія як окремий проект у діяльності партії. Дослідження діючих методик ведення обліку партійних членських внесків продемонструвало виокремлення двох їх груп: з використанням рахунків цільового фінансування та відображення на рахунках обліку доходів звітного періоду. Розмежування членських внесків на регулярні та додаткові дозволило чітко віднести перші до нецільового, другі – цільового фінансування. Узагальнено кореспонденцію рахунків на ділянці обліку партійних членських внесків за такими етапами їх руху: нарахування, отримання, повернення, перерозподіл, списання. Запропоновано номенклатуру аналітичних рахунків за отриманими членськими внесками з врахуванням територіального розподілу партійної структури.


Доп.точки доступа:
Височан, О.О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

5.


    Герасимович, І. А.
    Обліково-аналітичні інструменти вдосконалення бізнес-процесів підприємства [Текст] / І. А. Герасимович // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
бізнес-процеси, обліково-аналітичне забезпечення, документування бізнес-процесів, спрощення, ідеалізація, бенчмаркінг, реінжиніринг.
Аннотация: Метою статті є обґрунтування інструментів вдосконалення бізнес-процесів вітчизняних підприємств шляхом адаптації зарубіжних методик та таких, що вже вдосконалені і використовуються в Україні. Розкрито причини, що обумовлюють необхідність удосконалення бізнес-процесів на сучасних підприємствах. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних публікацій виявлено, що найважливішими інструментами вдосконалення бізнес-процесів є: оптимізація документування бізнес-процесів; спрощення бізнес-процесів; ідеалізація бізнес-процесів; бенчмаркінг бізнес-процесів; реінжиніринг бізнес-процесів. Окреслено загальну модель інструментів вдосконалення бізнес-процесів підприємств. Документування бізнес-процесів проводиться з метою: спільного розуміння командою з вдосконалення суті бізнес-процесу: його дій, результатів, для тих, хто персонально його здійснює; визначення масштабу бізнес-процесу та його кордонів з суміжними процесами; виділення в основному бізнес-процесі більш вузьких процесів на кожному кроці. Основне призначення методу спрощення полягає в тому, щоб виключити втрати і зайві надлишкові витрати ресурсів в здійснюваних бізнес-процесах. Спрощення планується шляхом аналізу можливостей створення доданої цінності продукту. Ідеалізація виступає своєрідною платформою виявлення і обговорення нових ідей. Бенчмаркінг являє собою порівняння бізнес-процесів одного підприємства з аналогічними бізнес-процесами інших підприємств. Як свідчать результати проведеного дослідження, сьогодні сфера застосування бенчмаркінгу значно розширюється. Реінжиніринг бізнес-процесів забезпечує досягнення фундаментальних поліпшень шляхом перепроектування процесу таким чином, щоб максимізувати додану цінність і мінімізувати інші показники.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

6.


    Гресь, Н. Л.
    Інвентарний номер основного засобу: порядок присвоєння та використання [Текст] / Н. Л. Гресь, К. К. Недоступ // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
інвентарний номер, об'єкт основних засобів, реєстр основних засобів, типові форми первинного обліку, методичне забезпечення обліку основних засобів.
Аннотация: Інвентарний номер присвоюється кожному об’єкту основних засобів, зарахованому на баланс підприємства, для ведення аналітичного обліку основних засобів та забезпечення спостереження за їх використанням у місцях експлуатації. Наявність у деяких типових формах з обліку та списання основних засобів застарілих реквізитів, відсутність методичних рекомендацій щодо їх заповнення, а також надання суб’єктам господарювання права здійснення документування господарських операцій із використанням самостійно виготовлених бланків, ускладнює цей процес. Метою статті є удосконалення документального оформлення присвоєння інвентарних номерів об’єктам основних засобів суб’єктами господарювання недержавної форми власності. На основі контент-аналізу змісту нормативно-правових актів та існуючої практики ведення первинного обліку основних засобів, розкрито порядок присвоєння та використання інвентарних номерів основних засобів суб’єктами господарювання недержавної форми власності. З'ясовано, що такі суб'єкти господарювання самостійно визначають порядок формування інвентарного номера об’єкта основних засобів. Переважна більшість з них при цьому керується нормами, встановленими для бюджетних установ. Схематично представлено структуру інвентарного номера основних засобів державних і недержавних підприємств. Запропоновану форму реєстру основних засобів, який містить кваліфікаційні, ідентифікаційні та довідкові данні про основні засоби підприємства. Застосування такого реєстру бухгалтером підприємства сприяє оперативному отриманню інформації про склад основних засобів, а також забезпечує підвищення точності їх попредметного обліку.


Доп.точки доступа:
Недоступ, К. К.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

7.


    Дубицький, Д. П.
    Внутрішній аудит та управління курсовими різницями при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Д. П. Дубицький, В. В. Фесенко, В. В. Ніколенко // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
зовнішньоекономічна діяльність, курсові різниці, мінімізація валютних ризиків, хеджування, авансові платежі, номінування виручки, курс валюти, управління витратами.
Аннотация: При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності в умовах постійного коливання курсу національної валюти, актуальними питаннями є облік курсових різниць, внутрішній аудит валютних ризиків та управління втратами від негативних курсових різниць на окремих підприємствах та в рамках діяльності групи підприємств. Метою статті є теоретико-методичне обґрунтування використання інструментів внутрішнього аудиту та управління курсовими різницями, дія яких спрямована на мінімізацію негативного впливу курсових різниць на фінансові результати підприємства. Доведено, що компанії, які мають зобов’язання за експортними та імпортними контрактами і планують в майбутньому покупку-продаж валюти, можуть зменшити ринкову невизначеність і раніше зафіксувати, за допомогою термінових фінансових інструментів, майбутній валютний курс, знявши з себе тим самим ризик несприятливої цінової динаміки на валютному ринку. Розкрито інструментарій мінімізації витрат від курсових різниць. Запропоновано алгоритм вибору методу мінімізації втрат від курсових різниць за допомогою внутрішніх та зовнішніх інструментів. Обґрунтовано алгоритм визнання курсових різниць в процесі консолідації звітності групи компаній. Виявлено, що вибір як внутрішніх, так і зовнішніх інструментів зменшення втрат від курсових різниць повинен здійснюватися управлінцями на основі наявної інформації та історичного досвіду здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Доцільним також є запровадження на підприємствах управлінських форм звітності, які можуть слугувати допоміжним інформаційним джерелом при прийнятті рішень щодо здійснення конкретних зовнішньоекономічних операцій.


Доп.точки доступа:
Фесенко, В. В. ; Ніколенко, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

8.


    Коритний, В. О.
    Шляхи вдосконалення документального забезпечення обліку основних засобів в сільськогосподарських підприємствах [Текст] / В. О. Коритний // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
документальне забезпечення бухгалтерського обліку, основні засоби, первинні документи, фінансова звітність, реквізити первинних документів.
Аннотация: Кожна господарська операція на підприємстві потребує документального підтвердження, що забезпечує її юридичну доказовість. Відтак кожен первинний документ повинен містити всю суттєву інформацію про ту чи іншу господарську операцію. Метою статті є вивчення стану та надання пропозицій щодо вдосконалення документального забезпечення обліку основних засобів аграрних формувань. Розкрито проблемні аспекти документального забезпечення обліку основних засобів та обгрунтовано необхідність його удосконалення в сільськогосподарських підприємствах. Зокрема виявлено, що незважаючи на існування затверджених форм документального забезпечення обліку основних засобів та методичних рекомендацій по їх складанню, на практиці і досі залишаються невирішеними низка питань щодо організації та методики відображення основних засобів в бухгалтерських документах. На законодавчому рівні не затверджено спеціалізованих форм обліку земельних ділянок, що робить проблемним відображення таких об’єктів в бухгалтерському обліку. Обгрунтовано шляхи вдосконалення документального забезпечення обліку основних засобів в сільськогосподарських підприємствах, які передбачають: 1) включення додаткових реквізитів та вилучення зайвих в діючих документальних формах; 2) уточнення найменування окремих форм; 3) розробка та/або впровадження форм для обліку основних засобів, в тому числі для земельних ділянок, окремих операцій з об’єктами, для малих та мікропідприємств; 4) поєднання пов’язаних форм в одній формі; 5) кодування інформації про об’єкти в документальних формах первинного обліку. Запропоновано удосконалений варіант форми Акта приймання-передачі основних засобів та Картки обліку основних засобів (мікропідприємства).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

9.


    Наберухін, В. А.
    Методичні засади постановки на облік та комерційного використання об’єктів інтелектуальної власності [Текст] / В. А. Наберухін // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
нематеріальні активи, інтелектуальна власність, бухгалтерський облік, інвентаризація, комерціалізація інтелектуальної власності, облікова політика.
Аннотация: Виробництво сільськогосподарської продукції сьогодні стає все більш наукоємною галуззю. Тому система бухгалтерського обліку об’єктів права інтелектуальної власності має бути організована таким чином, щоб дозволити підприємству виявити невраховані в обліку нематеріальні активи та підвищити капіталізацію (вартість) підприємства. Метою статті є розкриття методики виявлення та оприбуткування об’єктів права інтелектуальної власності на баланси сільськогосподарських підприємств. Обґрунтовано порядок інвентаризації нематеріальних активів, методичні засади їх первісної оцінки з метою зарахування на баланс, розкрито нормативний порядок їх визнання та відображення на рахунках бухгалтерського обліку. Виявлені під час інвентаризації об’єкти права інтелектуальної власності зараховуються до складу нематеріальних активів та відображаються на рахунку 12 «Нематеріальні активи». Первісна оцінка об’єктів, які виявлені під час інвентаризації як такі, що не відображені в бухгалтерському обліку і щодо яких на дату оцінки існує ймовірність надходження (отримання) економічних вигод від їх використання, ґрунтується на застосуванні витратного підходу. В основі витратного підходу лежить процедура визначення вартості витрат, необхідних для відтворення або заміщення об’єкта, з урахуванням його зносу у разі його наявності. Реалізація означених у статті методичних заходів дозволяє врахувати таку важливу складову власності аграрних підприємств як інтелектуальний капітал. Зокрема, ідентифікувати невраховані в обліку специфічні нематеріальні активи сільськогосподарських підприємств, зарахувати їх на баланс за справедливою вартістю та запровадити ефективні методи їх комерційного використання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

10.


    Подолянчук, О. А.
    Облікова політика щодо заробітної плати [Текст] / О. А. Подолянчук // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
облікова політика, принципи звітності, облікові процедури, метод бухгалтерського обліку, заробітна плата.
Аннотация: Облікова політика, як один із внутрішніх нормативних документів організації облікового процесу, займає вагоме місце у загальній системі інформаційного забезпечення бухгалтерського обліку підприємства. Метою статті є узагальнення наукових думок вчених щодо змісту облікової політики та обґрунтування об’єктивності представлення елементів в частині обліку оплати праці та виплат працівникам. Досліджено категорійне визначення облікової політики в нормативно-правовому полі та наукових публікаціях. Дослідження етапів формування облікової політики вплинуло на обґрунтування доцільності виокремлення двох стадій: організаційної та методичної. Відзначено, що перелік визначених законодавством принципів не потрібно зазначати в обліковій політиці, адже вони є обов’язковими до виконання і підприємство зобов’язане їх дотримуватися. Процедури обліку повинні бути враховані, оскільки передбачають організацію облікового процесу. Через розкриття методів обліку визначатимуться альтернативні варіанти методики та методології обліку окремих об’єктів. Визначено, що формування облікової політики окремо взятого підприємства залежить від особливостей його виробничо-господарської, комерційної та інших видів діяльності, організаційно-правової форми та законодавчого регулювання обліку, а також від розуміння змісту облікової політики практикуючим бухгалтером. Акцентовано увагу на елементах облікової політики в частині оплати праці. Дослідження облікової політики сільськогосподарських підприємств різної організаційноправової форми підтверджує різнобічні варіанти елементів облікової політики в частині заробітної плати. Доведено, що облікова політика в частині оплати праці та виплат працівникам повинна містити лише ті елементи, які на законодавчому рівні мають декілька варіантів організаційного та методичного аспектів обліку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

11.


    Слободяник, Ю. Б.
    Підготовка, подання та аудит фінансової звітності: траєкторія змін [Текст] / Ю. Б. Слободяник, Н. А. Сиротенко // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Загальні питання
Кл.слова (ненормированные):
фінансова звітність, підприємства, що становлять суспільний інтерес, соціальна та екологічна діяльність, звіт про управління, аудит, Директива ЄС 2013/34/ЄС
Аннотация: Наприкінці 2017 році кардинально змінено Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та прийнято новий Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Ухвалені нововведення мають євроінтеграційне спрямування, проте лише частково враховують вимоги Директиви 2013/34/ЄС Європейського парламенту та Ради від 26 червня 2013 року про річну фінансову звітність, консолідовану фінансову звітність та пов’язані звіти деяких видів підприємств. Метою статті є критичний аналіз законодавчих новацій у сфері підготовки, подання та аудиту фінансової звітності та формулювання пропозицій щодо їх практичної реалізації. Для досягнення поставленої мети застосовано методи порівняння та узагальнення, аналізу й синтезу, системний підхід. Проаналізовано доцільність поділу підприємств на типи за різними класифікаційними ознаками. Охарактеризовано коло проблем, які виникатимуть у підприємств, що потраплять одночасно до різних груп класифікацій. Досліджено сутність понять фінансова звітність, консолідована фінансова звітність, таксономія фінансової звітності, підприємства, що становлять суспільний інтерес, та склад звітів, що подаватимуться разом з фінансовою звітністю, – Звіту про управління, Звіту про платежі на користь держави. Розглянуто підходи до складання Звіту про управління. Розкрито особливості підготовки та аудиту фінансової звітності різних типів підприємств. Виділено практичні проблеми, що виникатимуть в процесі аудиту фінансової звітності. Запропоновано перелік взаємоузгоджених заходів з метою подальшої успішної імплементації вимог ЄС у вітчизняну практику обліку, звітності та аудиту.


Доп.точки доступа:
Сиротенко, Н. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

12.


    Глухова, В. І.
    Державне фінансове забезпечення охорони здоров’я на рівні місцевих бюджетів [Текст] / В. І. Глухова, Л. І. Скрипник // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
фінансове забезпечення охорони здоров’я, видатки місцевих бюджетів, видатки державного бюджету, медична субвенція, реформа охорони здоров’я.
Аннотация: В умовах реформування системи охорони здоров’я та бюджетної децентралізації в Україні важливим питанням є фінансове забезпечення закладів охорони здоров’я на рівні місцевих бюджетів. Метою статті є аналіз фінансового забезпечення галузі охорони здоров’я в Україні на рівні місцевих бюджетів, визначення його проблемних аспектів та пошук шляхів вдосконалення. Оцінено динаміку та структуру видатків на охорону здоров’я з державного та місцевих бюджетів. Виявлено, що велика частина закладів охорони здоров’я повністю, або значною мірою фінансується з місцевих бюджетів, що відповідає політиці бюджетної децентралізації, однак вони недостатньо фінансово забезпечені для проведення якісного реформування їх діяльності. Здійснено аналіз динаміки та частки медичної субвенції у всіх видатках місцевих бюджетів на охорону здоров’я. Порівняно обсяг видатків на охорону здоров’я з обсягом ВВП. Доведено неможливість держави виконувати задекларовані у Законі України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» фінансові зобов’язання щодо забезпечення бюджетними коштами галузі охорони здоров’я на рівні, не менше 10 % національного доходу. Розкрито етапи реформування галузі за останні роки, проаналізовано їх доцільність та рівень виконання. Виявлено, що реформування галузі охорони здоров’я є непослідовним і фрагментарним. Зокрема, кожного року уряд пропонує нові заходи реформування, у той час як минулі не були втілені в життя. Це суттєво гальмує розвиток галузі та її покращення.Запропоновано затвердити нормативи фінансового забезпечення різного виду медичних послуг, визначити та розмежувати джерела їх фінансування, створити єдину систему обліку витрат галузі та їх бюджетного забезпечення.


Доп.точки доступа:
Скрипник, Л. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

13.


    Карпенко, І. В.
    Аналіз порівнянності в трансфертному ціноутворенні [Текст] / І. В. Карпенко // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
трансфертна ціна, аналіз порівнянності, контрольована операція, співставні операції, метод трансфертного ціноутворення, функціональний аналіз.
Аннотация: Сьогодні в практичній діяльності підприємств, що здійснюють операції з пов’язаними особами, виникають проблеми щодо обліку трансфертного ціноутворення, в тому числі, відсутності теоретичного дослідження процесу порівняння трансфертних цін з цінами, що застосовуються незалежними підприємствами. Метою статті є визначення сутності та основних етапів аналізу порівнянності в трансфертному ціноутворенні. Для досягнення поставленої мети було використано методи індукції та дедукції, методи теоретичного узагальнення, порівняння та графічного зображення. Розкриті поняття контрольована та неконтрольована операції при застосуванні трансфертних цін. Розглянуто умови за яких дві операції можуть порівнюватися, основні фактори, які впливають на ціну господарської операції та досліджуються при визначенні співставних операцій. Визначено вплив обраного методу трансфертного ціноутворення на вибір характеристик господарської операції для аналізу порівнянності. Систематизовано ризики, які приймаються сторонами при здійснення господарської операції та потребують обов’язкового дослідження при функціональному аналізі. Проілюстровано типовий процес, якого рекомендовано дотримуватись під час проведення аналізу порівнянності та виокремлено основні етапи такого процесу. Встановлено умови здійснення господарської операції, які впливають на ціноутворення та розглядаються при дотриманні такого процесу. Досліджено різні джерела інформації про умови здійснення операцій між незалежними сторонами та рівень встановлених цін в таких операціях, які можуть бути використані для аналізу порівнянності. Запропоновано використовувати для аналізу міжнародні комерційні та альтернативні внутрішні бази даних.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

14.


    Крамарьов, О. С.
    Обгрунтування структури земельного податку в контексті ефективного використання земельних ресурсів [Текст] / О. С. Крамарьов // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
землі сільськогосподарського призначення, земельний податок, орендна плата, родючість ґрунту, бонітування ґрунтів, мінеральні добрива, заходи з охорони земель.
Аннотация: Сьогодні все більш очевидним стає той факт, що без розвитку фінансових важелів та нових методичних підходів до розрахунку земельних платежів неможливо забезпечити ефективне використання сільськогосподарських угідь. Назріла необхідність впровадження фінансових регуляторів, котрі б стимулювали виробничу діяльність поряд з максимальним збереженням відтворювальних властивостей земельних ресурсів та забезпечували фінансування заходів з охорони земель. Метою статті є обґрунтування підходу до розрахунку земельного податку, як основного джерела фінансування заходів з охорони земель. Досліджено проблеми формування плати за використання земель сільськогосподарського призначення. Виявлено, що податкові інструменти і важелі повинні враховувати фактори життя рослин. У зв’язку з цим доведено, що задля підвищення стимулюючої ролі земельного податку у відтворенні земель методику його розрахунку слід привести у відповідність до зміни балів бонітету орендованих земель. Оцінено вплив чотирьох складових родючості ґрунтів на поліпшення 1 балу бонітету. Наголошено на необхідності обов’язкового проведення агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення при здачі їх в оренду та в кінці строку їх використання орендарем. Розкрито динаміку зміни цін на мінеральні добрива. Як свідчать результати проведеного аналізу, при фіксованому розмірі земельний податок перестає виконувати свою ключову функцію стимулювання ефективного використання земельних ресурсів. Отже, податок повинен бути залежним від сівозмін і затрат на елементи живлення, використаних рослиною для формування врожаю. Для акумулювання фінансових ресурсів на відтворення земельних ресурсів запропоновано створити Земельний інноваційний фонд.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

15.


    Лупенко, Ю. В.
    Вдосконалення державного регулювання фондового ринку України у відповідності до європейських стандартів [Текст] / Ю. В. Лупенко // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
фондовий ринок, державне регулювання, європейські стандарти, Меморандум про економічну і фінансову політику, корпоративне управління, депозитарна система.
Аннотация: Посилення євроінтеграційного вектора розвитку української економіки вимагає запровадження нових підходів до державного регулювання фондових ринків на основі міжнародних норм. Хоча законодавча база правового регулювання фондового ринку в Україні вже загалом сформована, проте, на практиці не всі принципи та рекомендації міжнародних організацій втілені в життя. Метою статті є аналіз розвитку вітчизняного ринку цінних паперів та обґрунтування шляхів реформування його державного регулювання у відповідності до європейських стандартів. Визначено основні вимоги світових організацій до державного регулювання ринку цінних паперів в Україні та проаналізовано перші кроки регулятора щодо реформування фондового ринку до європейських стандартів. Розкрито зміни законодавчого поля, що дозволять покращити дисциплінованість учасників фондового ринку України; ефективно протидіяти зловживанням з цінними паперами; збільшити інвестиції в економіку України через підвищення довіри до ефективності державного регулювання фондового ринку. Значну увагу приділено реформуванню та трансформації інфраструктури фондового ринку України. Доведено, що впровадження міжнародної практики корпоративного управління українськими компаніями забезпечить підвищення їх інвестиційної привабливості на міжнародному ринку. Виявлено, що масштабна трансформація державного регулятора ринку цінних паперів в Україні дозволить максимально збалансувати функції структурних підрозділів регулятора, унеможливити дублювання процесів, значно підвищити якість цих процесів, привести розподіл функцій між підрозділами регулятора до кращих міжнародних практик. Обґрунтовано ключові напрями вдосконалення державного регулювання вітчизняного фондового ринку у відповідності з міжнародним законодавством.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

16.


    Нікітішин, А. О.
    Вплив тенденцій демографічного і соціального розвитку на бюджетно-податкове регулювання [Текст] / А. О. Нікітішин // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 104-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
податки, оподаткування доходів фізичних осіб, бюджетно-податкове регулювання, соціальні гарантії, соціальні стандарти.
Аннотация: Співвідношення головних елементів податкового регулювання значною мірою залежить від тенденцій демографічного і соціального розвитку в країні. Метою статті є аналіз тенденцій демографічного і соціального розвитку та їх впливу на бюджетно-податкове регулювання. Предметом дослідження є теоретичні та практичні питання реалізації податкового регулювання як інструменту суспільного розвитку. Здійснено аналіз таких основних соціальних та економічних індикаторів як рівень зайнятості та безробіття населення, розподіл кількості штатних працівників за розмірами нарахованої їм заробітної плати, мінімальна заробітна плата, прожитковий мінімум для працездатної особи, склад домогосподарств, вікова структура населення. Дані індикатори визначають інституційні співвідношення в системі податкового регулювання у коротко-, середньо- та довгостроковій перспективі. Наголошено на тому, що в сучасних соціальноекономічних умовах розвитку країни важливим є врахування впливу гендерної сегрегації на розвиток податкового регулювання. Визначено прямі, обернені та різнонаправлені зв’язки між зміною мінімальної заробітної плати та податковими доходами бюджету у короткостроковій перспективі, через вплив мінімальної заробітної плати на елементи та механізми податкового регулювання. Показано, що зростання / зменшення мінімальної заробітної плати може мати наслідком зростання / зменшення бюджетних доходів по визначених у дослідженні податках. Зростання / зменшення мінімальної заробітної плати також може мати наслідком зменшення / зростання бюджетних доходів по певних податках. Розкрито вплив прожиткового мінімуму для працездатної особи на інституційні елементи та механізми податкового регулювання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

17.


    Одінцова, Т.М.
    Вплив податкового навантаження на економічний розвиток регіонів: кластерний підхід [Текст] / Т.М. Одінцова // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 114-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
фінансові ресурси домогосподарств, економічне зростання, виробнича функція, податкове навантаження, кластеризація регіонів, точки Лафера 1-го і 2-го порядку.
Аннотация: Зазвичай, якщо податкова система країни оперує оптимально обґрунтованим рівнем податків, то поряд з виконанням фіскальної функції, вона ще й стимулює виробничу та підприємницьку активність в економічному просторі. Метою статті є розкриття впливу податкового навантаження на економічне зростання регіону й удосконалення методологічних та прикладних підходів до оцінки оптимального податкового навантаження. Теоретичною, методологічною і емпіричною базою досліджень стали концепція кривої Лаффера, чотирифакторна виробнича функція, матеріали Державної служби статистики України. Відповідно до концепції Лаффера, автор здійснив кластеризацію регіонів України та розрахував точки Лаффера 1-го і 2-го порядку для різних регіонів України. На основі цих точок розраховані оптимальні значення податкового навантаження, що визначають основні закономірності впливу ресурсного потенціалу регіону на зростання або рецесію виробництва. Виявлено, що економічна система регіону розвивається в напрямку зростання в залежності від досягнутого технологічного рівня виробництва, інвестиційних і природних ресурсів у проміжку податкового навантаження між точками Лффера 1-го і 2-го рівня. У свою чергу, технологічний рівень регіону формується в залежності від технологічного рівня генеруючих підприємств регіону та податкового навантаження на їх ресурси. Використання державними органами, розкритого у статті інструментарію визначення оптимальної величини податкового навантаження на економіку регіонів, сприятиме стимулюванню виробничої активності суб’єктів господарювання при збереженні необхідних обсягів надходжень до консолідованого бюджету регіонів і державного бюджету в цілому.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

18.


    Трусова, Н. В.
    Борговий тягар фінансової системи України та країн-членів Європейського Союзу [Текст] / Н. В. Трусова, А. О. Сігайов // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 124-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
боргове навантаження фінансової системи, ВВП, індикатори боргового навантаження, валютні ризики, відсоткові ризики, державний борг.
Аннотация: Тенденція до зростання боргового навантаження фінансової системи України простежується упродовж вже декількох останніх років. Вітчизняні методичні положення та рекомендації, які мали призупинити нарощення боргового навантаження фінансової системи України через ефективне прогнозування, аналіз та оцінку змін кон’юнктури фінансових ринків, не забезпечили активного управління ринковою часткою бюджетного боргу на прийнятному рівні. Метою статті є обґрунтування сценаріїв послаблення тиску боргового навантаження фінансової системи України, з урахуванням елементів управління державним боргом країн-членів Європейського Союзу. Розкрито особливості боргового навантаження фінансової системи із допустимими ризиками ревальваційного тиску на платіжний баланс України та країн-членів Європейського Союзу. Методологічний базис ідентифікації взаємозв’язку між показниками економічного зростанням та індикаторами боргового навантаженням фінансової системи формує модель «боргова крива Лаффера». Побудовано залежність ВВП від рівня боргового навантаження фінансової системи для країн, які формують економічне ядро Єврозони та нових членів ЄС, що мають інший рівень боргового тиску, враховуючи їх національні особливості управління борговими ризиками та гарантованим державою боргом. Визначено критичний рівень допустимого боргового тягаря фінансової системи України в середньостроковій перспективі зовнішніх зобов’язань боргових операцій, відсоткових ризиків та додаткових виплат за реструктуризованими облігаціями. Рекомендовано ефективні дії щодо запозичення й розподілу фінансових ресурсів, ризикоорієнтовних сценаріїв управління гарантованими зобов’язаннями держави в частині коригування боргових показників до граничних меж.


Доп.точки доступа:
Сігайов, А.О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

19.


    Хуторна, М. Е.
    Дослідження внутрішніх дисбалансів у діяльності кредитних установ як передумова забезпечення їх фінансової стабільності: методологічний аспект [Текст] / М. Е. Хуторна // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 132-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фінанси та оподаткування
Кл.слова (ненормированные):
кредитна установа, внутрішні дисбаланси, фінансова стабільність, системносинергетичний підхід, стадії життєвого циклу кредитної установи, ознаки внутрішніх дисбалансів
Аннотация: Метою статті є опис ключових методологічних аспектів методології дослідження внутрішніх дисбалансів у діяльності кредитних установ, дотримання яких важливе в аспекті забезпечення своєчасного прийняття управлінських заходів стосовно уникнення або мінімізації негативних впливів їх розвитку та накопичення на стан діяльності установ. Виявлено, що явище дисбалансу є невід’ємним атрибутом розвитку кредитної установи як складної економічної системи. Дисбаланс у роботі розглядається як діалектично взаємопов’язана протилежність рівноваги, органічна, об’єктивна компонента тріади залежностей «рівновага – дисбаланси – криза». Досліджуючи внутрішні дисбаланси у діяльності кредитних установ з точки зору системного забезпечення їх фінансової стабільності, обґрунтовано недоречність обмеження виключно фінансовими диспропорціями. Останні більшою мірою є результатом накопичення різноманітних нефінансових дисбалансів, що, зокрема, утворюються у сфері кадрової політики або спричинені організаційноуправлінськими недоліками в діяльності установ як на концептуальному, так і виконавчому рівні (стратегічному, тактичному, оперативному). Методологію дослідження внутрішніх дисбалансів у діяльності кредитних установ сформовано, спираючись на: 1) системно-синергетичний підхід (дозволило обґрунтувати, що залежно від стану об’єктивно існуючих системних дисбалансів в економіці, внутрішні дисбаланси змінюють свою форму прояву від латентної до реактивної, за якої актуалізуються всі попередньо накопичені протиріччя, мультиплікуються їх негативні наслідки, проявляються попередньо неочікувані нелінійні взаємозв’язки); 2) ситуаційний підхід (імплементується через теорію життєвих циклів фірми та передбачає використання різних моделей управління, залежно від життєвої фази установи, основних пріоритетів її діяльності на даний момент); 3) екологічний підхід (установа представляється як пасивний об'єкт впливу зовнішнього середовища, що обумовлює першочергову важливість діагностування та управлінського впливу на фінансові внутрішні дисбаланси, як прямі канали поширення системної нестабільності); 4) стратегічний підхід (установа представляється як активний суб'єкт економічних відносин, здатний не лише до адаптації, але до протидії і активного впливу на середовище, що обумовлює необхідність стратегічного управління станом внутрішніх дисбалансів).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

20.


    Коваль, М. І.
    До концептуальних засад сутності і змісту поняття "управління персоналом" [Текст] / М. І. Коваль, А. С. Бензарь // Облік і фінанси = Accounting & Finance. - 2018. - N 1. - С. 143-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та менеджмент
Кл.слова (ненормированные):
трудові ресурси, персонал, управління персоналом, людський капітал, кадрова політика.
Аннотация: Управління персоналом є важливою складовою менеджменту з точки зору реалізації стратегічних цілей підприємства чи організації. Історично виникали різні визначення понять, пов’язаних з управлінням людським капіталом у виробництві. Метою статті є ретроспективний аналіз тлумачення сутності та змісту поняття «управління персоналом» та формування концептуальних засад розуміння цього поняття. Розкрито еволюцію підходів до трактування сутності поняття «персонал». Визначення основних кадрових дефініцій здійснювалось науковцями через призму історичних етапів розвитку людства та моделей взаємовідносин між найманими працівниками та власниками, керівниками підприємств. Доведено, що поняття «трудовий потенціал» та «трудові ресурси» майже тотожні, і являють собою потенційні, резервні психофізичні, інтелектуальні та духовно творчі можливості працівників, котрі мають певний запас міцності для його використання у суспільному виробництві в даний час та в майбутньому. Виявлено, що вся сукупність трактувань термінів, пов’язаних з персоналом, створює нові концептуальні засади, де всі ці трактування не є однойменними і виступають як єдине ціле, але з різними гранями пізнання їх сутності. Доведено, що в сучасному розумінні управлінням персоналом – це системна цілеспрямована діяльність, що впливає на ефективність роботи підприємства, його конкурентоспроможність у ринковому середовищі через реалізацію кадрової політики, спрямованої на безперервний розвиток персоналу та його ефективне використання. Ефективне управління персоналом підприємства може бути досягнуто лише за умови належного розвитку персоналу, рівня його інтелектуальних і психофізичних можливостей, адекватних потребам сучасного виробництва та ринкового середовища, у котрих об’єктивно мають бути зацікавлені роботодавці і власники.


Доп.точки доступа:
Бензарь, А. С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ХР (1)
Свободны: ХР (1)

Найти похожие

 1-20    21-24 
 
© Национальная научная сельскохозяйственная библиотека НААН Украины
(ННСХБ НААН)
P.I.