Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Територіальні громади -- фінансування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 по 12
1.


    Уманець, Л. В.
    Інструменти нарощення потенціалу бюджетів об’єднаних територіальних громад [Текст] / Л. В. Уманець // Наукові горизонти = Scientifik horizons : науковий журнал. - 2019. - N 10. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
ериторіальні громади, потенціал територіальної громади, елементи потенціалу, доходи місцевих бюджетів
Анотація: Стаття містить обґрунтування інструментів нарощення потенціалу бюджетів об’єднаних територіальних громад. Метою дослідження є обґрунтування та аналітична оцінка окремих елементів потенціалу бюджетів об’єднаних територіальних громад. Поставлена мета обумовила вирішення наступних завдань: окреслити й охарактеризувати елементи потенціалу територіальних громад; встановити та теоретично обґрунтувати можливі інструменти нарощення потенціалу бюджетів територіальних громад як фінансового базису для їх сталого розвитку. У ході дослідження було використано методи: системний та порівняльний аналіз, абстрактно-логічний, економіко-статистичний, графічної візуалізації тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

2.


    Лупенко Ю.
    Наукове супроводження формування об'єднаних територіальних громад у сільській місцевості [] / Лупенко Ю. // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2019. - N 12. - С. 5.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування


Є примірники у відділах: всього 2 : ХР (2)
Вільні: ХР (2)

Знайти схожі

3.


    Заблодська, І. В.
    Методичні підходи щодо ідентифікації об’єднаних територіальних громад [] / І. В. Заблодська, С. І. Гречана // Економіка України : науковий журнал. - 2021. - N 2(711). - С. 52-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
об’єднані територіальні громади; методичні підходи; профіль; ідентифікація; критерії оцінки; етапи; інструменти
Анотація: Досліджено роль у забезпеченні розвитку території ідентифікації об’єднаних територіальних громад, яка полягає у встановленні схожості та відмінностей конкретної ОТГ, що відображають її унікальність. Зазначено, що результати ідентифікації є джерелом формування стратегічних і оперативних цілей при розробці чи оновленні стратегії соціально-економічного розвитку ОТГ, основою для створення позитивного іміджу і подальшого просування громади. Констатовано низьку затребуваність процедури ідентифікації ОТГ з боку органів місцевого самоврядування та відсутність відповідного організаційно-методичного контенту для її проведення. Запропоновано методичні підходи щодо ідентифікації ОТГ на основі уніфікованої адаптивної системи критеріїв. Результатом їх застосування має бути створення ідентифікаційного профілю громади, який відображає основні складові її унікальності та дозволяє динамічно оцінювати фактичні чи прогнозовані результати реалізації стратегії її розвитку, сприяючи їх подальшій успішній розбудові. Визначено етапи проведення ідентифікації об’єднаної територіальної громади, розкрито алгоритми здійснення їх основних процедур. Сформовано відкриту систему критеріїв ідентифікації об’єднаних територіальних громад, яка містить просторово-адміністративну, фінансово-бюджетну, соціальну та особливу складові. Наголошено, що остання група критеріїв визначає адаптивність системи, дозволяючи експертам додавати певні критерії, що відображають специфіку життєдіяльності громад відповідного регіону. На основі запропонованих методичних рекомендацій побудовано поточний ідентифікаційний профіль Білокуракинської ОТГ і в середньостроковій перспективі – її improve-ідентифікаційний профіль. Особливу складову сформував такий критерій, як «віддаленість ОТГ від лінії розмежування», який актуальний для Донецької та Луганської областей. Порівняння поточного та improve-ідентифікаційного профілів дозволило говорити про можливість отримання позитивного результату від реалізації стратегії розвитку ОТГ за базового сценарію, однак відзначено його недостатню ефективність. Запропоновано внесення певних коректив до затверджених програм розвитку громади, а також ініціювання нових проєктів у відповідності з визначеними проблемними питаннями.


Дод.точки доступу:
Гречана, С.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

4.


   
    Наукові методологічні підходи до розробки стратегій сталого розвитку територіальних громад [Текст] / О. І. Мартинюк, І. В. Студеннікова, В. В. Громоздова // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку : науково-практичне видання. - 2019. - N 20. - С. 71-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
SWOT-аналіз, стратегія, стратегія сталого розвитку, місії, цілі
Анотація: Метою статті є пропозиція системі місцевого самоврядування методичноїдопомоги щодо розробки стратегій сталого розвитку територіальних громад.Методологія. При проведенні дослідження були використані праці зарубіжних та вітчизняних фахівців, що займаються розробкою стратегій сталого розвитку,використовувались методи наукового порівняльного аналізу, загальнонауковіметоди теоретичного, емпіричного дослідження і методу експертних оцінок.Наукова новизна полягає в чіткому упорядкованому підході до визначення того,що потрібно використовувати для розробки стратегії розвитку територіальнихгромад, важливі завдання для робочої групи, які методи SWOT-аналізу потрібні, що необхідно проаналізувати для досягнення стратегічних цілей та послідовності організаційних моментів. Висновки та пропозиції. Дотримання запропонованих авторами наукових методологічних підходів до розробки стратегійсталого розвитку територіальних громад дає можливість громаді отриматистратегічний алгоритм дій щодо сталого розвитку її території.


Дод.точки доступу:
Мартинюк, О. І. ; Студеннікова, І. В.; Громоздова, В.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

5.


    Горшков, М. А.
    Механізм управління інвестицій для об'єднаних територіальних громад [Текст] / М. А. Горшков // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2020. - N 21/22. - С. 161-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
територіальна громада; інвестиції; інвестиційні проекти; інвестор; стратегія розвитку об'єднаної територіальної громади; механізм управління інвестиціями
Анотація: Стаття містить результати дослідження щодо формування механізму управління інвестицій об'єднаних територіальних громад. У дослідженні використовуються результати кращих практик різних громад областей України та власні теоретичні дослідження на основі концепції "Управління загальним" для формування динамічного механізму залучення та розвитку інвестицій громади. Аналіз відомих підходів виявив недостатньо комплексні методи до управління інвестиціями та потребу в чітких зв'язках між стратегічними планами та реальними інвестиційними проєктами, запровадження адаптивних гнучких методів управління з визначенням пріоритетів у розвитку об'єднаних громад та утримання балансу розвитку для всіх учасників громади. На основі теорії управління загальним та практичних підходів формування стратегії розвитку та деталізованих карт інвестиційних програм та проектів сформовано динамічний механізм управління процесами залучення інвестицій та їх подальшого розвитку, визначено підходи до запровадження інвестиційних проєктів та їх подальшого сталого розвитку на території, виявлено ризики незбалансованих інвестицій для об'єднаних громад та розглянуті практичні приклади використання техніки управління проєктами для об'єднаних територіальних громад.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

6.


    Давидчук, С. М.
    Аналіз формування фінансових ресурсів підприємств в об’єднаних територіальних громадах [Текст] / С. М. Давидчук, Д. І. Дема // Наукові горизонти = Scientifik horizons : науковий журнал. - 2020. - N 8(93). - С. 39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
фінансові ресурси, децентралізація, об’єднані територіальні громади, конкурентоспроможність, державна фінансова підтримка
Анотація: Статтю присвячено комплексному дослідженню формування фінансових ресурсів підприємств в об’єднаних територіальних громадах України. Метою дослідження є розкриття сутності фінансових ресурсів підприємств та проведення аналізу їх формування. Для досягнення поставленої мети було досліджено теоретичні та практичні аспекти формування фінансових ресурсів підприємств, які функціонують в об’єднаних територіальних громадах. У процесі дослідження використано емпіричний метод (для комплексної оцінки формування фінансових ресурсів підприємств, які належать об’єднаним територіальним громадам), метод аналізу (визначено основні проблеми забезпечення належного фінансування підприємств з бюджету об’єднаних територіальних громад), абстрактно-логічний (теоретично узагальнено та надано висновки стосовно інтеграції сільськогосподарських підприємств з об’єднаними територіальними громадами). Аргументація висновків ґрунтувалася на системному підході, який передбачав узагальнення теоретичних положень концепції розвитку сільських територій і основних засад децентралізації, а також оцінку проміжних результатів формування об’єднаних територіальних громад в Україні. Наведено переваги та потенційні ризики впливу децентралізації на розвиток виробничих підприємств в об’єднаних територіальних громадах України, які можуть бути використані при обґрунтуванні пропозицій щодо внесення коректив до загальнодержавних планів із формування об’єднаних територіальних громад з метою подальшої мінімізації ризиків для розвитку виробничих підприємств. Обґрунтовано, що безпосередньо від управління фінансовими ресурсами залежить конкурентоспроможність аграрного сектору. В свою чергу, наявність фінансових ресурсів – необхідна умова забезпечення безперервного процесу виробництва. Уточнено проблеми формування та використання фінансових ресурсів сільськогосподарських підприємств у сучасних умовах. Проаналізовано показники економічного розвитку та інвестиційної привабливості об’єднаних територіальних громад Житомирської області у 2019 р. і встановлено, що громади стали спроможні забезпечити фінансування ресурсів підприємств. Зроблено висновок щодо відсутності належної державної підтримки підприємств області. Основні положення, викладені у статті, містять певні методичні і практичні рекомендації щодо проведення децентралізації влади та її впливу на функціонування і розвиток сільськогосподарських підприємств. У подальших дослідженнях слід приділити увагу зарубіжному досвіду управління сільськими територіями, об’єднаними територіальними громадами щодо реалізації суспільних проектів на засадах партнерства місцевої влади та підприємництва


Дод.точки доступу:
Дема, Д.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

7.


    Томашук, І. О.
    Методологічні положення сільського розвитку в контексті функціонування об’єднаних територіальних громад [] / І. О. Томашук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2021. - N 6(320). - С. 101-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
сільський розвиток; територіальна громада; економіка; потенціал; управління
Анотація: Застосовано: системно-діяльнісний підхід у методології дослідження процесів пізнання, практики й оцінювання сільського розвитку; систематизація методологічних підходів дослідження процесів формування та економіки розвитку об’єднаних територіальних громад; історичний метод – для побудови селоформуючих моделей сільського розвитку; методи аналізу й синтезу – для окреслення типів сільських економік за факторними ознаками; абстрактно-логічний метод – для обґрунтування структури економічного потенціалу сільського розвитку; програмно-цільовий метод – для управління сільським розвитком територіальних громад; структурно-функціональний підхід – для алгоритму реалізації програмно-цільового методу щодо розробки стратегічних напрямів активізації розвитку територіальної громади. Результати дослідження. Обґрунтовано можливість сільського розвитку об’єднаних територіальних громад на засадах удосконалення наукової бази їх функціонування та забезпечення самодостатності. Концептуально активізація сільського розвитку фокусується на взаємодії об’єкта дослідження – територіально-просторового базису життєдіяльності соціуму і суб’єкта дослідження – соціально-економічної системи господарювання. Сформовані типи сільських економік на засадах агроцентризму сприяють подоланню бідності, на засадах диверсифікації – мінімізації дисбалансу між сільськими і міськими регіонами. Зрівноважений сільський розвиток об’єднаних територіальних громад забезпечує економічний потенціал, що включає обґрунтовано сформовані та задіяні виробничі, трудові, інноваційні, інформаційні, підприємницькі, фінансові й соціальні ресурси, можливості та резерви. Формування і розроблення перспектив зрівноваженого розвитку об’єднаних територіальних громад здійснюється на підставі системного, функціонального та програмно-цільового підходів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ХР (2)
Вільні: ХР (2)

Знайти схожі

8.


   
    Strategy for the Development of Public-Private Partnership in the Context of Global Changes [Текст] = Стратегія розвитку державно-приватного партнерства в умовах глобальних змін / V. Khmurova, I. Mykolaichuk, K. Kandahura // Наукові горизонти = Scientifik horizons : науковий журнал. - 2021. - Том т. 24, N 8. - С. 108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
концесія, партнерські відносини, проєкт, місцеве самоврядування, територіальна громада
Анотація: У сучасній науці та практиці державно-приватне партнерство розуміється як взаємодія державного та приватного секторів: у більш широкому сенсі як будь-яка співпраця у різних сферах суспільного життя, підтримка суспільства підприємництвом та посилення його соціальної ролі. Активізація процесу розвитку державно-приватного партнерства зумовлена стійким зростанням попиту на державні послуги та підвищеною увагою широкого кола людей до оптимізації їх надання. На сьогодні державно-приватне партнерство стало важливим інструментом залучення інвестицій для створення сучасної інфраструктури державних послуг. Метою представленого дослідження є вивчення можливих стратегій розвитку публічно-приватного партнерства в умовах децентралізації. Методологічною базою дослідження є поєднання теоретичних методів наукового пізнання: метод синтезу та аналізу інформації, метод класифікації, метод систематизації. Також у процесі дослідження було проведено аналіз наукової літератури з тематики дослідження. Зокрема, було проаналізовано наукові статті з тематики публічно-приватного партнерства. У результаті дослідження була визначена загальна тенденція до децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування, що означає передачу дедалі більше повноважень місцевим державним структурам, де держава в особі територіальної громади стає одним із головних суб’єктів. Доведено, що партнерські відносини між місцевими громадами та бізнес-структурами, у тому числі іноземними, значно розширюють компетенцію місцевих органів влади, зокрема, залучають інвестиції у розвиток міської інфраструктури. На основі аналізу європейського досвіду та врахування особливостей українського законодавства були визначені найбільш прийнятні форми співпраці між державою та компаніями: інвестиційні договори приватного партнерства, договір управління активами, договір оренди, концесії та договір про спільне підприємство. Практична цінність представленого дослідження полягає у тому, що висвітлені результати будуть корисними для управлінців державного та приватного сектору.


Дод.точки доступу:
Khmurova, V.; Mykolaichuk, I.; Kandahura, K.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

9.


    Драбчук, Н. Ю.
    Земля як ключовий елемент ресурсного потенціалу сільськогосподарських підприємств територіальних громад Івано-Франківської області [Текст] / Н. Ю. Драбчук // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Том 1, N Вип. 17. - С. 105-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
земельні ресурси, ресурсний потенціал, сільськогосподарське підприємство, територіальна громада
Анотація: Стаття спрямована на дослідження питань щодо землі як ключового елементу ресурсного потенціалу сільськогосподарських підприємств територіальних громад ІваноФранківської області. Метою статті є дослідження ресурсного потенціалу сільськогосподарських підприємств, а саме землі як його ключового елементу, зокрема у територіальних громадах Івано-Франківської області. Для досягнення поставленої мети в статті використовувались такі методи дослідження: діалектичний метод пізнання – при дослідженні наукових джерел щодо тлумачення сутності поняття “ресурсний потенціал”, графічний – для відображення структурної моделі ресурсного потенціалу сільськогосподарських підприємств, групування та аналіз при дослідженні особливостей формування сільськогосподарських підприємств територіальних громад, абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних положень, формування висновків та пропозицій. У статті досліджено різні підходи науковців, щодо тлумачення категорії “ресурсний потенціал”, обґрунтовано структуру ресурсного потенціалу сільськогосподарського підприємства, досліджено специфіку наявності сільськогосподарських підприємств у територіальних громадах Івано-Франківської області, у залежності від наявності необхідних елементів ресурсного потенціалу для виробничих можливостей цих підприємств; встановлено, що в сучасних умовах господарювання, саме земельні ресурси можуть стати вагомим ресурсом розвитку громади, використання яких дасть змогу, з одного боку, забезпечити зростання надходжень до місцевого бюджету у вигляді плати за землю та сплати податків підприємствами, а з іншого боку, розширити інфраструктурний базис та розробити механізми управління у сфері земельних відносин. Наукова новизна проведеного дослідження полягає у групуванні та аналізі сільськогосподарських підприємств та площі земельних угідь у їх використанні, відповідно до їхнього розташування, приналежності та кількості, щодо відповідної територіальної громади Івано-Франківської області, а також у графічному відображенні площі земельних угідь сільськогосподарських підприємств у структурі площі районів. Результати, які отримані в процесі дослідження, можуть бути використані сільськогосподарськими підприємствами та територіальним громадами для розвитку їхньої спільної роботи щодо вдосконалення ресурсного потенціалу та земельних відносин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

10.


    Токарчук, Д. М.
    Удосконалення політики залучення прямих іноземних інвестицій в економіку Вінницької області та Вінницької міської територіальної громади [Текст] / Д. М. Токарчук, Н. В. Пришляк // Економіка. Фінанси. Менеджмент : актуальні питання науки і практики : всеукраїнський науково-виробничий журнал. - 2022. - N 4(62). - С. 42-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
інвестиції, інвестиційна діяльність, інвестиційний потенціал, прямі іноземні інвестиції, інвестор, територіальна громада
Анотація: Обґрунтовано, що іноземні інвестиції відіграють важливу роль як у розвитку країни в цілому, так і окремих територіальних громад (далі – ТГ) зокрема, оскільки це додаткове джерело грошових надходжень, яке дозволяє впроваджувати передові технології та пришвидшує процес інтеграції економіки у світове господарство. Доведено, що в Україні правове регулювання інвестиційної діяльності базується на міжнародному праві та низці національних нормативно-правових актів. Проте, зважаючи на зміни, що динамічно відбуваються у світі, а також воєнний стан в Україні, існує потреба в удосконаленні вітчизняного законодавства у сфері залучення інвестицій. На прикладі Вінницької області та Вінницької міської територіальної громади розглянуто інвестиційну діяльність у довоєнний період (2019-2021 рр.) та визначено позитивну динаміку залучення іноземних інвестицій в економіку регіону. Спостерігається зміна в основних країнах-інвесторах Вінниччини: у 2021 році до п’ятірки лідерів додалися США з часткою у 6,08%, натомість Німеччина перемістилася на шосте місце. Протягом досліджуваного періоду найбільше іноземних інвестицій було вкладено у промисловість регіону. Досліджено сильні та слабкі сторони досліджуваної громади за допомогою SWOT-аналізу, що показав наявність сприятливих умов щодо залучення іноземних інвестицій, однак ситуація, яка наразі склалася в країні, не дає на повну міру використати всі сильні сторони. Зроблено аналіз Методології та стандартів залучення і супроводу інвесторів у Вінницькій міській ТГ, яка може стати вагомим підґрунтям покращення інвестиційної привабливості регіону. Запропоновано коригування стратегії держави щодо залучення прямих іноземних інвестицій для адекватного реагування на сучасні виклики, які стоять перед Україною. Розроблено заходи щодо сприяння залученню інвестицій у Вінницьку міську ТГ для повоєнного відновлення економіки та її розвитку на засадах інноваційності та енергоефективності.


Дод.точки доступу:
Пришляк, Н.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

11.


    Reshetilov, G.
    Local Economic Development in Territorial Communities [Текст] = Місцевий економічний розвиток територіальних громад / G. Reshetilov // Вісник аграрної науки Причорномор'я = Ukrainian Black sea region agrarian science : наук. журн. - 2022. - Том т. 26, N 1. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
місцеве самоврядування, цілі і фактори місцевого економічного розвитку, органи влади, співпраця громади, ґрант, творча діяльність
Анотація: В результаті реформ децентралізації і місцевого самоврядування територіальні громади отримали більше ресурсів та повноважень розпоряджатися ними, у цьому сенсі питання місцевого розвитку стало для громад особливо актуальним. У статті сформоване власне бачення концепції місцевого економічного розвитку. Встановлено, що процедура прийняття рішення в управлінні місцевим розвитком залежить від поставленої задачі. Охарактеризовано місцевий економічний розвиток Ольшанської сільської ради. В ході дослідження автори визначили, що місцевий економічний розвиток сільської ради базується на творчих засадах. У статті обґрунтовано, що використання кооперації громад буде перспективним інструментом місцевого розвитку. Встановлено, що для Ольшанської селищної ради потенційним суб’єктом співпраці є Коблевська сільська радою Миколаївської області. Завданням співпраці буде забезпечення надання послуг у сфері містобудування і архітектури на території Ольшанської селищної ради згідно вимог чинного законодавства і збільшення ефективності використання коштів місцевих бюджетів


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

12.


    Kormyshkin, Yu.
    Public participation in the decision-making process at the level of territorial communities [Текст] = Участь громадськості в процесі прийняття рішень на рівні територіальних громад / Yu. Kormyshkin // Вісник аграрної науки Причорномор'я = Ukrainian Black sea region agrarian science : наук. журн. - 2022. - N 3. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні громади--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
місцеве самоврядування, громадянське суспільство, бюджет участі, звернення громадян, громадські слухання
Анотація: У статті узагальнено теоретичні основи та обґрунтувано доцільності застосування інноваційних інструментів залучення громадян до процесу прийняття рішень на рівні територіальних громад, поширення практик бюджету участі, що сприятиме формуванню активного громадянського суспільства. Для реалізації поставлених завдань використовувалися такі методи: абстрактно-логічний; монографічний та порівняльний; графічний; метод соціологічного опитування. Обґрунтовано доцільність використання механізму партиципаторного бюджетування для територіальних громад, що сприятиме налагодженню соціального діалогу між органами місцевого самоврядування та мешканцями територіальної громади. Проведене соціологічне опитування щодо виявлення реалій активізації залучення громадськості до процесу прийняття рішень на рівні територіальної громади. Виявлено, що респондентів однаково хвилюють міські та особисті проблеми планування соціально-економічного розвитку території. Запропоновані інноваційні механізми громадської участі (консенсусна конференція, консультативне опитування, керована візуалізація, світове кафе, воркшоп, уяви, громадська розробка альтернатив), що сприятиме формуванню активного громадянського суспільства, підвищенню рівня громадянської освіти. Ще одним інноваційним інструментом участі жителів громади в процесі прийняття рішень є громадський простір. Проведене дослідження сприяло розв’язанню поставленого завдання та обґрунтуванню доцільності застосування інноваційних інструментів участі громадськості в процесі прийняття рішень, поширенню практик бюджету участі, що сприятиме формуванню активного громадянського суспільства. Сформульовані авторські висновки та рекомендації характеризуються позитивним впливом на залучення громадськості до процесу прийняття рішень, оскільки створення вищої культури прийняття рішень та активізація громадянського суспільства на рівні територіальної громади може сприяти отримуванню якісніших послуг та покращенню якості життя населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.