Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Сільськогосподарська продукція -- Ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 по 13
1.


    Красноруцький, О. О.
    Методичний підхід до оцінки ступеня реалізації економічних інтересів суб'єктів ринку сільськогосподарської продукції [] : научное издание / О. О. Красноруцький // ВІсник Сумського національного аграрного університету. серія "Економіка та менеджмент" : науково методичний журнал. - 2010. - N6/1. - С. 52-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
   Економіка



Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Кваша, С. М.
    Напрями удосконалення механізмів формування ринкової рівноваги на ринках сільськогосподарської продукції [] : научное издание / С. М. Кваша // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2011. - N2. - С. 161-167. - Бібліогр. у кінці стор.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Павленчик, Н. Ф.
    Стимулювання інноваційної функції ринку сільськогосподарської продукції на стадії виробництва [] / Н. Ф. Павленчик // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2011. - N 8. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці стор.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
   Інновації



Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.
   36189 - и
   F98


   
    Future frontiers in Agriculturl Marketing Research [Text] : научное издание / ed. P. L. Ferris. - Ames ; Iowa : Iowa State University Press, 1983. - 341 p. - ISBN 0-8138-0560-0 : Б. ц.
Переклад назви: Перспективи дослідження ринку сільськогосподарської продукції
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок

Утримувачі документа:
ННСГБ НААН

Дод.точки доступу:
Ferris, Paul \ed.\
Примірників всього: 1
ДФ (1)
Свободны: ДФ (1)
Знайти схожі

5.
   36189 - и
   F98


   
    Future frontiers in Agriculturl Marketing Research [Text] : научное издание / ed. P. L. Ferris. - Ames ; Iowa : Iowa State University Press, 1983. - 341 p. - ISBN 0-8138-0560-0 : Б. ц.
Переклад назви: Перспективи дослідження ринку сільськогосподарської продукції
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок

Утримувачі документа:
ННСГБ НААН

Дод.точки доступу:
Ferris, Paul \ed.\
Примірників всього: 1
ДФ (1)
Свободны: ДФ (1)
Знайти схожі

6.
   30852 - u
   W83


   
    World Indices of Agricultural and Food Production [Text] : научное издание. No. 669. - Washington : U. S. Department of agriculture, 1981. - 161 p. - Б. ц.
Переклад назви: Світові індекси сільськогосподарської та харчової продукції
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок

Утримувачі документа:
ННСГБ НААН
Примірників всього: 1
ДФ (1)
Свободны: ДФ (1)
Знайти схожі

7.
   36189 - и
   F98


   
    Future frontiers in Agriculturl Marketing Research [Text] : научное издание / ed. P. L. Ferris. - Ames ; Iowa : Iowa State University Press, 1983. - 341 p. - ISBN 0-8138-0560-0 : Б. ц.
Переклад назви: Перспективи дослідження ринку сільськогосподарської продукції
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок

Утримувачі документа:
ННСГБ НААН

Дод.точки доступу:
Ferris, Paul \ed.\
Примірників всього: 1
ДФ (1)
Свободны: ДФ (1)
Знайти схожі

8.
   30852 - u
   W83


   
    World Indices of Agricultural and Food Production [Text] : научное издание. No. 669. - Washington : U. S. Department of agriculture, 1981. - 161 p. - Б. ц.
Переклад назви: Світові індекси сільськогосподарської та харчової продукції
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок

Утримувачі документа:
ННСГБ НААН
Примірників всього: 1
ДФ (1)
Свободны: ДФ (1)
Знайти схожі

9.


   
    Особенности государственной поддержки и регулирования рынков сельскохозяйственной продукции в условиях импортозамещения [] / Д. С. Неуймин [и др.] // Достижения науки и техники АПК : теоретический и научно-практический журнал. - 2016. - N 5. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
государственная поддержка, рынок, сельскохозяйственная продукция, импортозамещение, конкурентоспособность -- state support, market, agricultural products, import substitution, competitiveness
Анотація: Развитие рынков сельскохозяйственной продукции напрямую связано с реализацией политики импортозамещения. Отечественный рынок продовольствия характеризуется высокой импортозависимостью по некоторым продуктовым позициям. Важное значение имеет комплекс мер государственной поддержки и регулирования рынков сельскохозяйственной продукции. Действующее продовольственное эмбарго внесло коррективы в сложившиеся логистические схемы поставок продовольствия и придало определенный импульс развитию отечественного АПК. Основное направление государственной поддержки сельскохозяйственных товаропроизводителей -возмещение части процентной ставки по кредитам и займам. Недостаточное внимание уделяется поддержке инновационных технологий. Одно из главных направлений импортозамещения-увеличение производства видов продукции, которые в России производят в недостаточном количестве. За последние 5 лет возросла самообеспеченность Российской Федерации по таким видам сельскохозяйственной продукции, как зерно, картофель, мясо, яйца и овощи. По зерну и картофелю в 2014 г. отмечено превышение самообеспечения на 53,7 и 1,1 п.п., соответственно. В Тамбовской области достаточно эффективно используют меры государственной поддержки. В регионе реализуется ряд крупных инвестиционных проектов в сфере АПк по приоритетным отраслям растениеводства и животноводства. Решению задач импортозамещения способствует Государственная программа развития сельского хозяйства на 2013-2020 гг., которая направлена на увеличение конкурентоспособности отечественной аграрной продукции, активизацию научно-технического прогресса, укрепление экономической безопасности и развитие экономики сельского хозяйства, увеличение объемов производства.


Дод.точки доступу:
Неуймин, Д.С.; Бекетов, А.В.; Кувшинов, В.А.; Трунов, А. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

10.


    Чигирь, С.
    Рынок загоняет в ниши [Текст] / С. Чигирь // AgroOne : міжнародний проект. - 2017. - N 5. - С. 18-19.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

11.


    Бурляй, А. П.
    Оцінка пропозиції основних видів сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] / А. П. Бурляй, О. Л. Бурляй, Р. О. Журавель // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Том 1, N Вип. 17. - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
ринок, пропозиція, сільське господарство, сільськогосподарські підприємства, господарства населення, імпорт
Анотація: Продукція сільськогосподарського виробництва є необхідною для забезпечення харчових продуктів, безпечних для здоров'я та життя людей. Саме тому оцінка пропозиції сільськогосподарської продукції на ринку має важливе значення і є метою даного дослідження. В процесі наукових досліджень використовувались такі методи та прийоми: монографічний, системно-аналітичний, абстрактно-логічний, економіко-статистичні тощо. Інформаційною базою досліджень є дані Державної служби статистики України. Під пропозицією сільськогосподарської продукції розуміємо ту кількість виробленої сільськогосподарської продукції, яка є на ринку в даний час або може бути туди доставлена в будь який період часу. Встановлено, що основними складовими пропозиції сільськогосподарської продукції в Україні є пропозиція сільськогосподарської продукції сільськогосподарськими підприємствами, господарствами населення та за рахунок імпорту. Проведений аналіз демонструє, що у переважній більшості продукції основною складоутворюючою частиною пропозиції сільськогосподарської продукції є сільськогосподарські підприємства (більше 60 %). Господарства населення переважають у тих видах продукції, які характеризуються значною часткою ручної праці (плодоягідна та овочева продукція, молоко). Частка імпорту в обсязі пропозиції є незначною і коливається в межах 0,2 – 1 %. Підтверджено, що основним фактором, що впливає на формування пропозиції продукції сільського господарства, є ціна. Також встановлено стійку тенденцію до зростання цін на основні види сільськогосподарської продукції в Україні за останні десять років: ціна на продукцію зернових культур зросла в 3,5 раза, продукції олійних культур, плодів, ягід та продукції галузі тваринництва – майже в з рази. Проведено оцінку експорту-імпорту вітчизняної сільськогосподарської продукції за останні роки.


Дод.точки доступу:
Бурляй, О.Л.; Журавель, Р. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

12.


    Клименко, А. А.
    Механізм державного регулювання на ціноутворення сільськогосподарської продукції [Текст] / А. А. Клименко, О. П. Петрич // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : науковий економічний журнал. - 2021. - N 2(50). - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор, декореляція, дохід, державне регулювання, дотація, індекс, компенсація, попит, пропозиція, ринок сільськогосподарської продукції, сегмент, трейдер, хеджування, ціна, ціноутворення
Анотація: Сучасний розвиток ринку сільськогосподарської продукції в Україні безпосередньо засвідчує результат аграрної політики держави, де досі відсутній єдиний теоретико-методологічний підхід оціню-вання та діагностування цінових диспропорцій на сільськогосподарську продукцію, відображених регіональ-ними відмінностями, а також напрямів організованого розвитку агроринку, що й визначило актуальність теми статті.


Дод.точки доступу:
Петрич, О. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

13.


    Крупа, В.
    Бізнес-моделювання як інструмент стратегічного управління розвитком гуртового ринку сільськогосподарської продукції [] / В. Крупа // Аграрна економіка : науковий журнал Львівського національного аграрного університету. - 2023. - Том т. 16, N 1/2. - С. 69-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-модель, гуртова торгівля, гуртовий ринок сільськогосподарської продукції, стратегічне управління
Анотація: Розкрито суть і значення бізнес-моделей як інструменту коригування ринкових стратегій підприємств. Визначено, що у стратегічному управлінні бізнес-модель виконує роль єднальної ланки між факторами внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємства. Вона описує механізм функціонування певного бізнесу, що охоплює процеси залучення ресурсів, бізнес-партнерів, створення ціннісної пропозиції, просування продукту на ринок, налагодження взаємодії з різними клієнтськими групами. Із використанням шаблону Business Model Canvas описано сучасну бізнес-модель гуртового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар». Установлено, що вона характерна розгорнутою ціннісною пропозицією, широким колом партнерів і клієнтів, диверсифікацією відносин із клієнтами та розвинутими каналами комунікації й загалом забезпечує ефективну господарську діяльність підприємства на регіональному ринку продовольства. У бізнес-моделі ринку «Шувар» поєднано два основні формати – B2B і B2C. Основу ціннісної пропозиції бізнес-моделі ринку «Шувар» визначає широкий спектр послуг, організація надання яких здійснюється за європейськими стандартами торгівлі та сервісу. З використанням соціологічного методу проаналізовано окремі функціональні переваги бізнес-моделі ринку, чинники лояльності клієнтів. Також з’ясовано думки клієнтів ринку щодо напрямів поліпшення організації його діяльності. Стратегічною метою розвитку ринку «Шувар» є перехід на повноцінний гуртово-посередницький формат діяльності (B2B), що відповідає європейським принципам організації гуртової торгівлі продовольством. Основними напрямами вдосконалення бізнес-моделі гуртового продовольчого ринку визначено: збільшення частки гуртових операцій, поліпшення комунікацій та розширення співпраці з основними групами клієнтів, організацію аукціонних торгів продовольством, інтеграцію та кооперацію з агровиробниками та торговими структурами, реалізацію інноваційної стратегії розвитку, формування власної мережі локальних гуртових ринків.

Перейти до зовнішнього ресурсу: переглянути статтю

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.