Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Біотехнологія -- Продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дем’янюк, Олена Сергіївна.
    Обґрунтування концептуального підходу стратегії просування біотехнологічної продукції [Текст] / О. С. Дем’янюк, А. А. Гайдар // Збалансоване природокористування : науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біотехнологія--Продукція
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг, сільське господарство, інтернет маркетинг, маркетингова стратегія, сталий розвиток, екологічно орієнтовне виробництво
Анотація: Висвітлено основні підходи до формування стратегії просування біотехнологічної продукції. Концептуальний підхід до стратегії просування являє собою алгоритм послідовності оцінки споживача, а саме суб’єкта господарювання екологічно орієнтовного напрямку, його напрямок діяльності, ієрархія в управлінні, позитивні та негативні факти, загальний рівень інтернет активності. Також зосереджено увагу на тому, що подальша стратегія найбільш ефективно проявляє себе на цифрових платформах і побудована на принципах інтернет маркетингу із використанням спеціального маркетингового інструментарію та обов’язковою оцінкою ефективності впровадженої стратегії на кінцевому етапі. Виявлено ключові особливості сучасної інтернет поведінки постійних та непостійних інтернет користувачів. Висвітлена позиція референтної групи з приводу раціонального способу купівлі біотехнологічної продукції, а також, вданому зв’язку визначено ключові інтернет маркетингові інструменти взаємодії виробників біопрепаратів зі своїми споживачами. Обґрунтовано, що на сучасному етапі розвитку біотехнологічного бізнесу найбільш раціональним інструментом екологічного маркетингу в онлайн системах є офіційний сайт. Охарактеризовано модель поведінки управлінської ланки підприємств споживачів у питанні впровадженні інноваційних підходів маркетингової взаємодії в В2В сегменті. Сформовано та обґрунтовано концептуальний підхід стратегії просування біотехнологічної продукції в онлайн системах.


Дод.точки доступу:
Гайдар, Аліна Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.