Рейтинг@Mail.ru
Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ННСГБ НААН - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційно-комукаційні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 по 5
1.


    Лебедь, В. В.
    Сучасні методи дослідження ґрунтового покриву з використанням інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / В. В. Лебедь, Ю. В. Залавський // Вісник аграрної науки : науково - теоретичний журнал Національної академії аграрних наук України. - 2018. - N 3. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-комукаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
ґрунтовий покрив, ґрунтове обстеження, інформаційно-комунікаційні технології, база даних, смартфон, Collector for
Анотація: Продемонстрована необхідність використання інформаційно­комунікаційних технологій (ІКТ) для ефективного оцінювання стану ґрунтів. Методи. Польовий метод — для дослідження ґрунтового покриву використовували ДСТУ ISO 7921, опис ґрунтів здійснювали відповідно до ДСТУ ISO 25177. Прив’язку точок відбору та внесення інформації про ґрунти в полі виконували за допомогою мобільного додатку Collector for Arcgis. Аналітичний метод — зібрані дані обробляли в програмному середовищі Arcgis for Desktop 10.2.2. Результати. Зібрані під час польових досліджень дані в цифровому форматі дають можливість сформувати впорядковану інформаційну систему, яку можна використовувати для побудови графіків, схем та карт з візуалізацією характеристик ґрунтів для оцінки їх реального стану. Висновки. Застосування сучасних ІКТ для дослідження ґрунтового покриву дає змогу оперативно збирати та обробляти дані про стан ґрунтів для потреб моделювання та картографування.


Дод.точки доступу:
Залавський, Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ХР (2)
Вільні: ХР (2)

Знайти схожі

2.


    Семенченко, А. І.
    Інформаційно-комунікаційні технології в публічному управлінні місцевими фінансами: стан та перспективи розвитку [Текст] / А. І. Семенченко // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2020. - N 13/14. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-комукаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
публічне управління; місцеве самоврядування; місцеві фінанси; інформаційно-комунікаційні технології; е-врядування
Анотація: Розкрито сутність та зміст використання інформаційно-комунікаційних технологій в публічному управлінні місцевими фінансами, визначено особливості організаційно-правового закріплення використання таких технологій. Досліджено основні завдання, на вирішення яких покликані інформаційно-комунікаційні технології в публічному управлінні місцевими фінансами. Аналізуються основні проблеми реалізації доступу всієї без винятку територіальної громади до процесу управління місцевими фінансами з використанням інформаційних технологій. Визначаються подальші перспективи розвитку технологічних можливостей процесів доступу громадян та суб'єктів господарювання до процесу управління місцевим економічним розвитком. Зроблено висновок, що на сьогодні відсутня реальна можливість впливу громади на формування місцевих бюджетів. Потребує запровадження єдиної інформаційно-комунікаційної платформи, в межах якої відбуватиметься формування програмно-операційних можливостей та програмних надбудов у системі доступу до кожного окремого напряму реалізації функцій публічного управління місцевими фінансами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

3.


    Балджи, М. Д.
    Кластерне оцінювання результатів розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / М. Д. Балджи // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Том 1, N Вип. 17. - С. 59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-комукаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
ринок інформаційно-комунікаційних технологій, розвинуті країни, розвиток економіки, кластерний аналіз, кластери, міжнародне співробітництво
Анотація: В статті розглянуто передумови розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій, чим і обумовлена тема дослідження. Обґрунтовано, що інтенсивний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій поставив людство перед початком нової фази свого існування – глобальним інформаційним суспільством, перехід до якого, в свою чергу, передбачає здійснення певних трансформацій в економічній, соціальній, політичній, правовій, культурній структурі суспільства кожної країни. Досліджено досвід розвинених країн світу щодо розвитку галузі, які говорять про те, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є каталізатором для зростання конкурентоспроможності національного ринку, економіки країни, вирішення соціальних-екологічних проблем тощо. Метою статті є розробка прогнозу розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій на економіку України на основі вивчення досвіду розвинутих країн. Для цілісного та об’єктивного аналізу стану ІКТ у світі та їх впливу на економіку відбирано 5 кращих країн із 6 основних економічних регіонів світу за рівнем розвитку ІКТ (Західна Європа, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Східна Європа, Америка, Африка, арабські країни), розглянуто їх на рівні соціально-економічного, науково-технічного розвитку. В процесі дослідження й вирішення поставлених завдань використовувались різні наукові методи, до основних з них належать: порівняння, систематизації, графічного аналізу, метод кластерізації, а також використано системно-інформаційний підхід. В результаті проведеного аналізу ринку інформаційно-комунікаційних технологій та застосування методу кластерізації отримано 9 кластерів за схожістю рівня показників соціально-економічного та інформаційного розвитку. Це дозволило детально визначити лідерів та аутсайдерів у розвитку інформаційнокомунікаційних технологій та їх впливу на національну економіку. Науковою новизною виступає створення кластерів країн за рівнем розвитку ІКТ, що надало право виявити величину впливу ІКТ на національну економіку тієї чи іншої країни. Практична значущість дослідження полягає у застосуванні існуючих доробок для виявлення ситуації на світовому ринку інформаційно-комунікаційних технологій та визначення розвитку України в сфері ІКТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

4.


    Боришкевич, І. І.
    Особливості етики ділового спілкування у сучасному ринковому середовищі [Текст] / І. І. Боришкевич // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Том 1, N Вип. 17. - С. 67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-комукаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
етика, ділове спілкування, комунікативний процес, переговори, організація
Анотація: Успішність будь-якої організації напряму залежить від ефективності ділового спілкування. Для того, щоб спілкування було результативним потрібно дотримуватись норм та правил етики. Етика ділового спілкування передбачає вибір дієвого способу встановлення взаємозв’язку та обмін інформацією між організацією та стейкхолдерами, керівником та працівниками, а також всередині організації. Окрім того, вона регулює службові обов’язки працівників, їх зовнішню й внутрішню поведінку, а також формує ділову репутацію кожного окремого працівника. Завдяки нормам, правилам і принципам етики працівникам організації вдається підтримувати в колективі доброзичливу атмосферу, уникати суперечок та непорозумінь. Метою написання статті є дослідження особливостей етики ділового спілкування у сучасному ринковому середовищі та пошук шляхів її удосконалення. У статті наведено характеристику понять «спілкування» та «ділове спілкування». Охарактеризовано функції ділового спілкування, серед яких були виокремлені наступні: повідомлення службових обов’язків працівникам, забезпечення отримання зворотного зв’язку, взаємозв’язок із стейкхолдерами, мотивація працівників та формування соціальних зв’язків. Відображено взаємозв’язок основних елементів ділового спілкування. До таких елементів належать: відправник інформації, ділова інформація, канал і спосіб зв’язку, одержувач інформації та зворотний зв’язок. Кожен елемент є невід’ємним та відіграє важливу роль у реалізації комунікативного процесу. Наведено та здійснено характеристику компонентів, що слід врахувати в організації з метою підвищення рівня етики ділового спілкування: прозорість, емоційний інтелект, невербальне спілкування, ясність, слухання та швидкість. У діловому спілкуванні присутні бар’єри зв’язку, що можуть перешкоджати його успішній реалізації. Здійснено класифікацію основних бар’єрів зв’язку та згруповано їх у три групи: зовнішні, організаційні та особисті. Запропоновано правила, що забезпечують проведення успішних переговорів. Основними цілями переговорів є пошук спільного взаємовигідного рішення та досягнення домовленості чи укладення угоди.


Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

5.


    Галюк, І. Б.
    Комунікаційні аспекти управлінської праці на засадах лідерства [Текст] / І. Б. Галюк, Л. С. Вербовська // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Том 1, N Вип. 17. - С. 75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-комукаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
управлінська праця, комунікативна здатність, комунікативна компетентність, лідерство, комунікаційне лідерство, командні комунікації.
Анотація: Стаття присвячена дослідженню питання комунікаційного лідерства як інструмента забезпечення ефективної управлінської праці в організації, яка базується на взаємодії «керівник – підлеглий». Авторами проаналізовано змістове наповнення основних категоріальних термінів, які лежать в основі комунікаційного лідерства, а саме комунікативних здібностей та комунікативної компетентності, на основі чого сформовано розуміння комунікативної компетентності лідера. На основі деталізації основних характеристик комунікативної компетентності лідера, представлених у літературі як напрацювання вітчизняних та зарубіжних теоретиків та практиків, та розгляду специфіки комунікативного лідерства при практичній роботі з командою авторами доповнено основний перелік комунікативних компетентностей лідера ще однією, а саме здатністю вибору працівників, які мають спільні цінності та подібні життєві позиції, розвитку навичок спільної взаємодії у членів команди на основі єдності життєвих поглядів задля досягнення цілей організації. Авторами визначено специфіку командної комунікації як визначальної складової в процесі досягнення ефективності спільної роботи та отримання бажаних командних результатів. Зокрема, у статті проаналізовано можливість максимізації рівня ефективності взаємодії «лідер – член команди» на основі урахування основних постулатів, які повинні використовуватись лідером задля активізації зацікавленості до комунікаційних процесів у команді. Дані постулати включають розуміння, насамперед, лідером бажаного результату комунікації, подальшого забезпечення вмотивованості працівників до ефективної командної взаємодії та комунікації, розуміння сенсів усіх процесів, що мають місце в організації. На основі проведеного дослідження авторами зроблено ряд висновків, основним серед яких є розуміння, що ефективність комунікаційного лідерства визначається здатністю керівника до системного сприйняття процесів, які мають перебіг у організації з метою побудови адекватної комунікаційної структури, яка обов’язковим чином повинна відповідати організаційній структурі. Лише в такому випадку можна досягнути синергетичного ефекту комунікаційної взаємодії в організації.


Дод.точки доступу:
Вербовська, Л.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ХР (1)
Вільні: ХР (1)

Знайти схожі

 
© Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України
(ННСГБ НААН)
P.I.